A kommunikációs ügynökség működése - A Magyar Katolikus Püspöki Konferencia 1% kampánya
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Kulcsszavak: | kommunikációs ügynökség kampány adó 1% |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12322 |
Hasonló tételek
Az Iszlám Állam propaganda kampánya
: Varga Kitti Noémi
: Varga Kitti Noémi
Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
: Bíró Gergő Tamás
: Bíró Gergő Tamás
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség intézményi gazdálkodása
: Princzes Dóra
: Princzes Dóra
Gasztronómiai szokások vizsgálata a katolikus vallásban
: Plaszkó Barbara Márta
: Plaszkó Barbara Márta
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin
: Szép Barbara Evelin
A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség kommunikációs tevékenysége a XXI. század elején Atommal a békéért
: Dohóczki Csaba
: Dohóczki Csaba
Esztergom és Budapest római katolikus vallásturizmusának vizsgálata
: Rauch Viktória
: Rauch Viktória
Katolikus Egyház és közösségeinek vizsgálata mentálhigiénés szempontokkal
: Glavák Péter
: Glavák Péter
Fenntarthatóság szerepe és jelentősége a Magyar Turisztikai Ügynökség tevékenységében
: Giczi Gyöngyi
: Giczi Gyöngyi
Toborzás, kiválasztás folyamata a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. vonatkozásában
: Gedei Petra
: Gedei Petra
A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása
: Kovács Bianka Hajnalka
: Kovács Bianka Hajnalka
A belföldi turizmus és a Magyar Turisztikai Ügynökség médiakommunikációjának kapcsolata
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Sportgazdaságtan( NB1-es klubok gazdasági működése
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Sportgazdaságtan ( NB1-es klubok gazdasági működése)
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Egyház és média a PR tükrében, a Magyar Katolikus Rádió tevékenységének bemutatása
: Fogarasy Mariann
Megjelent: (2007)
: Fogarasy Mariann
Megjelent: (2007)
Az életív marketing, az Allegro Kft baba-mama kampánya
: Kerekes Tamás
: Kerekes Tamás
A protokoll szerepe és alkalmazása a Magyar Turisztikai Ügynökség szervezetén belül
: Tóth Flóra Maja
: Tóth Flóra Maja
Telesto Marketing Ügynökség ügyfélpreferencia és elégedettség vizsgálata
: Balog Ákos
: Balog Ákos
A szervezeti kultúra jelentősége egy hazai ügynökség életében
: Tóth-Bóza Inez
: Tóth-Bóza Inez
Az állami és katolikus fenntartású szakiskolák oktatási-nevelési gyakorlatának összehasonlítása
: Czene Zoltánné
: Czene Zoltánné
Marketingtervezeti, stratégiai elemzés egy induló kreatív ügynökség létrehozásánál
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
Az Ökumenikus Segélyszervezet projektmenedzsmentje és adománygyűjtési lehetőségei az adventi kampánya során
: Bihari Barnabás
: Bihari Barnabás
Szeged konferencia fejlesztési lehetőségei
: Barta Réka
: Barta Réka
Nemzetközi konferencia és divatbemutató
: Kolár Zsófi
: Kolár Zsófi
Az egyház szerepe és kommunikációs stratégiái a változó korok társadalmában, különös tekintettel a XXI. századi Római Katolikus Egyházra
: Kacziba Zita
Megjelent: (2013)
: Kacziba Zita
Megjelent: (2013)
A reklámok hatása a fogyasztói magatartásra egy ügynökség életében
: Somogyi Szonja
: Somogyi Szonja
A C1 cafeteria rendszer működése Software as a Service alapokon
: Orosz Henrietta
: Orosz Henrietta
Piacelemzés és marketingstratégia kialakítása a Telesto Marketing Ügynökség számára
: Balog Ákos
: Balog Ákos
A szervezeti kommunikáció működése a Magyar Honvédségen belül
: Pavlényi Enikő
: Pavlényi Enikő
Üzleti terv készítés egy újonnan induló promóciós ügynökség esetében
: Budai Péter
: Budai Péter
A konferencia rendezvények szakmai trendjei
: Dér Denissza Roberta
: Dér Denissza Roberta
Piaci elemzés a magyarországi kabinházakról és a Kástu (Pajta) szállás marketingkommunikációs bevezető kampánya
: Gáspár Vera Veronika
: Gáspár Vera Veronika
A Szent Erzsébet Római Katolikus Általános Iskola költséggazdálkodási rendszerének kialakítása és elemzése
: Sommer Gabriella
: Sommer Gabriella
Konferencia előkészületi munkái, helyszínválasztás szempontjai
: Pesti Kinga Klára
: Pesti Kinga Klára
Csernyák László Konferencia Absztrakt kötet
: Budai Attila
Megjelent: (2023)
: Budai Attila
Megjelent: (2023)
I. Csernyák László konferencia közleményei
: Ország Adrienn, et al.
Megjelent: (2023)
: Ország Adrienn, et al.
Megjelent: (2023)
II. Csernyák László konferencia közleményei
: Ország Adrienn, et al.
Megjelent: (2024)
: Ország Adrienn, et al.
Megjelent: (2024)
A kommunikáció szerepe a rendezvényszervezésben – Az XTRM Group Kft. rendezvényügynökség és a HRCP Group Kft. hosztesz ügynökség esettanulmányában
: Nemes Jázmin Rebeka
: Nemes Jázmin Rebeka
A housekeeping működése Kommunikáció, konfliktus
: Biczi Blanka
: Biczi Blanka
Konferencia és fesztiválturizmus imázsváltoztató hatásai Magyarországon
: Lele Dalma
: Lele Dalma
Hasonló tételek
-
Az Iszlám Állam propaganda kampánya
: Varga Kitti Noémi -
Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
: Bíró Gergő Tamás -
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség intézményi gazdálkodása
: Princzes Dóra -
Gasztronómiai szokások vizsgálata a katolikus vallásban
: Plaszkó Barbara Márta -
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin