A Zwack Unicum vállalatértékelése
Elmentve itt :
Szerző: | Geiger Ágnes |
---|---|
További közreműködők: | Almási Bálint |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | részvényértékelés fundamentumok érzékenységvizsgálat piaci mutatós érzékenységvizsgálat piaci mutatószámos értékelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12501 |
Hasonló tételek
Marketing Communication of Zwack Unicum Plc. Comparison of Unicum and Kalumba
: Lőrincz Bálint
: Lőrincz Bálint
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
A Zwack Unicum Nyrt. vállalat és márkaértékelése
: Kirchner Edina
: Kirchner Edina
A Zwack Unicum Nyrt vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Gyumity Katalin
: Gyumity Katalin
VÁLLALATÉRTÉKELÉS, VÁLLALATÉRTÉKELÉSI MODELLEK ALKALMAZÁSA, FELVÁSÁRLÁS ÉS EGYESÜLÉS – ZWACK UNICUM NYRT.
: Vörös Gábor András
: Vörös Gábor András
The analysis of Zwack Unicum's strategic planning activity from product portfolio aspect
: Joó Roland
: Joó Roland
A Lean menedzsment eszközeinek alkalmazása a Zwack Unicum Nyrt. akciós projektjében
: Pintér Soma Zoltán
: Pintér Soma Zoltán
A borértékesítés fellendítése a boros rendezvények segítségével a Zwack Unicum Nyrt.-nél
: Piller Dorottya
: Piller Dorottya
A Zwack Unicum Nyrt. készletgazdálkodásának módszertani áttekintése, a készletérték változások okainak feltárása
: Balázs Bertold
: Balázs Bertold
A Kötelező Visszaváltási Rendszer és bevezetésének előkészítése a Zwack Unicum Nyrt-nél
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
A Kötelező Visszaváltási Rendszer és bevezetésének előkészítése a Zwack Unicum Nyrt-nél
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
Az IFRS hazai bevezetése hatásának bemutatása a Zwack Unicum Nyrt. beszámolóin keresztül
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
A CSR TEVÉKENYSÉG A CSALÁDI VÁLLALKOZÁSOKBAN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A ZWACK UNICUM NYRT. GYAKORLATÁRA
: Fábián Tímea Melinda
: Fábián Tímea Melinda
MOL CSOPORT VÁLLALATÉRTÉKELÉSE
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
Diageo Plc. vállalatértékelése
: Blümmel Dávid
: Blümmel Dávid
Az IBM vállalatértékelése
: Pecz Tamás
: Pecz Tamás
Magyarország európai uniós csatlakozása és a szeszipar, különös tekintettel a Zwack Unicum Rt.-re
: Kotmajer Anikó
: Kotmajer Anikó
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének bemutatása több éb beszámolója alapján
: Vörös Gábor
: Vörös Gábor
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolója alapján
: Nammou Ramón Ádám
: Nammou Ramón Ádám
A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
A covid-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A Flextronics International Kft. vállalatértékelése
: Nagy Petra Judit
: Nagy Petra Judit
A Nike Inc. fundamentális vállalatértékelése
: Birkás Gréta
: Birkás Gréta
A Bio Egészség Kft. vállalatértékelése
: Váradi Szilárd
: Váradi Szilárd
A Reckitt Benckiser Group plc vállalatértékelése
: Vejtei Adél Nikolett
: Vejtei Adél Nikolett
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Makk Szilárd
: Makk Szilárd
Keresőmarketing, a Zwack webshop tükrében
: Marczer Anna
: Marczer Anna
A Rotary Fúrási Zrt. vállalatértékelése az olajár változás tükrében
: Szmodics Katinka Anikó
: Szmodics Katinka Anikó
A The Estée Lauder Companies, Inc. Vállalatértékelése – A DCF-Modell Gyakorlati Alkalmazása
: Szarvas Nikolett
: Szarvas Nikolett
The effect of Zwack brand museum on forming the brand image
: Kemenesi Dóra
: Kemenesi Dóra
Az Unicum Ház szerepe a magyar turizmusban
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
A RotaChrom Technológiai Kft vállalatértékelése DCF modell alapú Monte Carlo szimulációval
: Kassai Zoltán
: Kassai Zoltán
Potential re-branding strategies for the Unicum bitter in the Hungarian market
: Kajdon Dorottya
: Kajdon Dorottya
Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján
: Szakács Brigitta
: Szakács Brigitta
Családi vállalkozások tradicionális és innovációs jelentősége a Zwack család példáján keresztül
: Toma Dorina
: Toma Dorina
Múzeumok digitális fejlesztése a látogatói élmény szempontjai szerint az Unicum Ház példája alapján
: Sváb Auguszta Veronika
: Sváb Auguszta Veronika
Generációk marketing politikája avagy az Unicum és a Hell helytállása a magyar és nemzetközi piacon
: Szabó László
: Szabó László
Pályázatok költségelszámolása és pályázati források megjelenése a Budapesti Corvinus Egyetem gazdálkodásában
: Geiger Ágnes
: Geiger Ágnes
Hasonló tételek
-
Marketing Communication of Zwack Unicum Plc. Comparison of Unicum and Kalumba
: Lőrincz Bálint -
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca -
A Zwack Unicum Nyrt. vállalat és márkaértékelése
: Kirchner Edina -
A Zwack Unicum Nyrt vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Gyumity Katalin -
VÁLLALATÉRTÉKELÉS, VÁLLALATÉRTÉKELÉSI MODELLEK ALKALMAZÁSA, FELVÁSÁRLÁS ÉS EGYESÜLÉS – ZWACK UNICUM NYRT.
: Vörös Gábor András