A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
Saved in:
Main Author: | Ébert Szilvia |
---|---|
Other Authors: | Szántó Dr. Szilvia |
Kulcsszavak: | Marketing Merchandising In store Belső kommunikáció Design |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12506 |
Similar Items
In-store marketing
: Csontos Boglárka Zsófia
: Csontos Boglárka Zsófia
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
: Samu Viktória
: Samu Viktória
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
In-store marketing a bejárattól a kasszáig minden, ami marketing eszköz a dm Kft. üzleteiben
: Mali Adrienn
: Mali Adrienn
Merchandising gyermekárukon, avagy hogyan győzik meg a gyerekeket a rajzfilmfigurák
: Lendvai Emese
: Lendvai Emese
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
In-store eszközök hatékonysága
: File Flóra
: File Flóra
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján
: Szalontai Nelli
: Szalontai Nelli
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
A dél-koreai kreatív és kulturális ipari és merchandise termékek forgalmazása Európában
: Kovács Csenge
: Kovács Csenge
EFFICIENCY OF ONLINE AND IN-STORE MARKETING TOOLS - An Analysis of a Marketing Strategy That Has Made the Biggest Toy Store Chain in Hungary Successful
: Balog Melani
: Balog Melani
A merchandising jelentősége a külföldi- és a hazai labdarúgó-klubok bevételi forrásaiban
: Jaksa István
Published: (2007)
: Jaksa István
Published: (2007)
Az iTrend Store érzelmi marketing stratégiája
: Kádár Márton
: Kádár Márton
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
RFID technológia a Nike Factory Store-nál
: Török Szilvia
: Török Szilvia
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül
: Hodován Kíra
: Hodován Kíra
Az utazás- és rendezvényszervezés működési sajátosságai egy kereskedelmi nagyvállalatnál (H&M Hennes & Mauritz Kft.)
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
A WS Store Logistic Kft. pénzügyi tervezése
: Kijátz Evelin Zseni
: Kijátz Evelin Zseni
Az öt érzék szerepe az in-store kommunikációban
: Koczka Zsófia
: Koczka Zsófia
Consumer behaviour of the Hungarian young adults in retail stores
: Gréczi Dániel
: Gréczi Dániel
Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store
: Dang Mai Nguyen
: Dang Mai Nguyen
A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M?
: Pesztránszki Laura
: Pesztránszki Laura
COVID-19 impact on the business plan of Taobao online store
: Liang Tao
: Liang Tao
Investigating the importance of coffee in contemporary specialty food stores in Budapest
: Kendik Lili Petra
: Kendik Lili Petra
A K&H kommunikációs tevékenysége a 2021-es platformváltás után
: Kratochwill Dorottya Zsuzsanna
: Kratochwill Dorottya Zsuzsanna
A dark store-ok hatékony működése az elektronikus kereskedelemben
: Boros Ádám
: Boros Ádám
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
The overlap between the customers' opinion on the in-store background music and the audio branding of the companies
: Fekete-Szűcs Dániel
: Fekete-Szűcs Dániel
In depth analysis on the relationship between customer satisfaction and mobile application UX design for market-leading grocery stores in Hungary
: Koók Merve Ayse
: Koók Merve Ayse
M-learning alapú vállalatirányítási segédanyag
: Füzes Viktória
: Füzes Viktória
Similar Items
-
In-store marketing
: Csontos Boglárka Zsófia -
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter -
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra -
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca -
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn