Guest Relations a Hotel Palazzo Zichyben
Elmentve itt :
Szerző: | Válóczi Natália |
---|---|
További közreműködők: | Schablik Vilmos |
Dokumentumtípus: | Projektmunka |
Kulcsszavak: | vendégkapcsolat guest relations |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12519 |
Hasonló tételek
A Guest Relations Office tevékenységének bemutatása
: Pataky Bence
: Pataky Bence
A Hotel Palazzo Zichy**** megvalósíthatósági tanulmányának összevetése a szálloda elmúlt időszakával
: Varga Réka Viktória
: Varga Réka Viktória
BELVÁROSI BUTIKSZÁLLODÁK KÖRNYEZETTUDATOS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA A HOTEL PALAZZO ZICHY**** ÉS A MAMAISON HOTEL ANDRÁSSY**** ALAPJÁN
: Bakay Sára
: Bakay Sára
How compensations motivate guests to revisit a hotel? Study on guest complaints and service recovery.
: Pusztai Róbert
: Pusztai Róbert
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra
: Varga Alexandra
Challenges of sustainability in hotels, with a focus on guest perception
: Nehéz-Posony Benedek
: Nehéz-Posony Benedek
Trend a lelke mindennek – a budapesti butikhotelek vendégpreferenciáinak bemutatása a Hotel Palazzo Zichy**** példáján keresztül
: Mihálcz Rita Dóra
: Mihálcz Rita Dóra
A Pizza Palazzo étterem és az olasz gasztronómia kedveltsége hazánkban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
Examination of the development and guest perceptions of intelligent hotels in the Chinese market
: Sun Zitong
: Sun Zitong
A vendégélmény szerepe a guest relation részleg alapján a Novotel Budapest Centrum szállodában
: Csécs Szonja Ildikó
: Csécs Szonja Ildikó
Guest editorial Futures in entrepreneurial behaviour
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2024)
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2024)
Guest editorial Global and local perspectives of
: Csákné Filep Judit
Megjelent: (2022)
: Csákné Filep Judit
Megjelent: (2022)
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
Guest editorial Economic, diplomatic and cultural challenges
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
Airbnb and Digital Guest Experiences
: Várady Mária Magdolna
: Várady Mária Magdolna
Beyond the stars – professional comparison of the hotel star rating and guest satisfaction metrics
: Lóczi Csanád
: Lóczi Csanád
Maintaining guest satisfaction in a newly opened hotel A case study D8 Hotel in Budapest
: Fesenko Oleksandra
: Fesenko Oleksandra
The importance of quality department in terms of guest satisfaction in the hotel industry Through the example of DreamPlace Hotels&Resorts
: Tamási Evelin
: Tamási Evelin
Impact of personalized service on guest experience
: Ismayilova Nigar
: Ismayilova Nigar
Investigating memorable restaurant guest experience
: Kovács Kornélia
: Kovács Kornélia
Examining guest perceptions of fine dining restaurants
: Fábry Ágnes
: Fábry Ágnes
How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel The case study of Holiday Inn Express Slough
: Simon Mária
: Simon Mária
Motivation of Employees in the Hotel Industry, in relation to Training
: Varga Zsófia Jusztina
: Varga Zsófia Jusztina
Generation Y and Z as a new guest segment
: Jakab Viktória Eszter
: Jakab Viktória Eszter
The change of Russian guest-circle in spa tourism at Hévíz
: Jakócs György
: Jakócs György
The change of Russian guest-circle in spa tourism at Hévíz
: Jakócs György
: Jakócs György
Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City
: Almási Ninetta Mirella
: Almási Ninetta Mirella
The impact of COVID19 on hospitality through the perspectives of guests and restaurants
: Palásti Dávid
: Palásti Dávid
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté
: Molnár Máté
EU Energy Security Plan as a Key Point of Independence in International Relations
: Karasova Natalia
: Karasova Natalia
The examination of breakfast trends and guest perceptions among Hungarian and foreign consumers
: Ravadits Nóra
: Ravadits Nóra
An exploratory investigation of guest satisfaction in the case of Sáo Food and Bar Budapest
: Nguyen Dieu Huyen
: Nguyen Dieu Huyen
Examining the relation between the staff satisfaction and employee turnover in the Hungarian hotel industry
: Ulviczki Anett
: Ulviczki Anett
Examining Service Quality and Guest Satisfaction at Déryné Bisztró - The Secret Ingredient for Achieving Real Hospitality
: Rigó Laura
: Rigó Laura
Online public relations
: Kuthy Ákos
: Kuthy Ákos
Public Relation Activity
: Peng Mengyu
: Peng Mengyu
Online Public Relations Kihasználatlan lehetőség
: Ganter Klára
: Ganter Klára
Critical analysis of the relation between sustainability and luxury in the event management of Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest
: Barcsay Vivien
: Barcsay Vivien
The expectations and experiences of international tourists in Vietnam’s luxury hotel segment an exploratory investigation of service quality and guest satisfaction from the guest’s perspective
: Nguyen Tien Phong
: Nguyen Tien Phong
The State of Laos-United State Economic Relations and Trade Cooperation After Establishing Bilateral Diplomatic Relation
: Souksomboun Thidaphone
: Souksomboun Thidaphone
Hasonló tételek
-
A Guest Relations Office tevékenységének bemutatása
: Pataky Bence -
A Hotel Palazzo Zichy**** megvalósíthatósági tanulmányának összevetése a szálloda elmúlt időszakával
: Varga Réka Viktória -
BELVÁROSI BUTIKSZÁLLODÁK KÖRNYEZETTUDATOS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA A HOTEL PALAZZO ZICHY**** ÉS A MAMAISON HOTEL ANDRÁSSY**** ALAPJÁN
: Bakay Sára -
How compensations motivate guests to revisit a hotel? Study on guest complaints and service recovery.
: Pusztai Róbert -
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra