A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
Saved in:
Main Author: | Kardos Balázs |
---|---|
Other Authors: | Balázsné Dr. Lendvai Marietta |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | logisztika marketing Balanced Scorecard teljesítménymérés - teljesítményelemzés - teljesítményértékelés vevőérték DSV Hungária Kft. (Budapest) ügyfélelégedettség elégedettségmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12575 |
Similar Items
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Published: (2018)
: Szabó Ádám
Published: (2018)
A BO-TI Zrt. szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettség mérés és az eredményekre alapozott szolgálgatásminőség javító javaslatok kidolgozása
: Hajdu Timea
: Hajdu Timea
A munkatársi elégedettség mérés folyamata egy szervezeten belül
: Harmati Bianka
: Harmati Bianka
Dolgozói elégedettség mérés egy választott cég munkavállalói körében
: Benyovszki Klaudia
: Benyovszki Klaudia
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina
: Németh Martina
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
Szervezeti hatékonyság fejlesztése a dolgozói elégedettség mérés kapcsán
: Kocsis Gréta
: Kocsis Gréta
Munkavállalói elégedettség mérés a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Csizmadia Anett Éva
: Csizmadia Anett Éva
Elégedettség mérés a De Lage Landen Finance Zrt.-nél.
: Tolnai Sára
: Tolnai Sára
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt
: Jakab Zsolt
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta
: Briski Brigitta
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
A dolgozói elégedettség mérés hatása egy személyszállítással foglalkozó cég TQM alapelveinek továbbfejlesztésére
: Tóth Virág Márta
: Tóth Virág Márta
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél
: Csipán Vivien
: Csipán Vivien
A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata
: Hegedűs Kinga
: Hegedűs Kinga
A belső ügyfél-elégedettség vizsgálata az Actor Hotel példáján keresztül
: Ludányi Dóra Szilvia
: Ludányi Dóra Szilvia
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése
: Kormos Kitti
: Kormos Kitti
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében
: Horváth Péter
: Horváth Péter
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban
: Szántay Antal Sándor
: Szántay Antal Sándor
Online marketing térhódítása és közösséget megmozgató ereje
: Csabai Alexandra
: Csabai Alexandra
A beszéd ereje
: Juhász Ábel
: Juhász Ábel
A közösség ereje
: Hajlik Katalin
: Hajlik Katalin
Eredményes oktatás
: Fördős Fanni
: Fördős Fanni
A színház közösségformáló ereje
: Alaksa Dóra Mercédesz
: Alaksa Dóra Mercédesz
A színház közösségszervező ereje
: Szolnoki Alexandra
: Szolnoki Alexandra
A hatalom motivációs ereje
: Magonyi Andreas Zsolt
: Magonyi Andreas Zsolt
A tánc közösségformáló ereje
: Borsik Regina Anna
: Borsik Regina Anna
A Windling Consulting saját és ügyfél kommunikációja a digitális marketing korában
: Temesvári Anna
: Temesvári Anna
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
Az olvasás közösségformáló ereje
: Makai Viktória
: Makai Viktória
Interperszonális kapcsolatok motiváló ereje
: Pocsai Anna Rita
: Pocsai Anna Rita
Ügyfélkapcsolatok kezelése és belső ügyfél menedzsment egy lakásfejlesztő cég szemszögéből
: Kokány Vivien Gréta
: Kokány Vivien Gréta
A pénzmosás elleni küzdelem egy német hitelintézet ügyfél-átvilágítása során
: Ujfalusi Szabolcs
: Ujfalusi Szabolcs
A hagyományőrzés ereje Székelyföld örökségturizmusában
: Barabás Xénia Anita
: Barabás Xénia Anita
A familiness ereje polikrízis idején
: Németh Krisztina, et al.
Published: (2024)
: Németh Krisztina, et al.
Published: (2024)
Similar Items
-
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Published: (2018) -
A BO-TI Zrt. szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettség mérés és az eredményekre alapozott szolgálgatásminőség javító javaslatok kidolgozása
: Hajdu Timea -
A munkatársi elégedettség mérés folyamata egy szervezeten belül
: Harmati Bianka -
Dolgozói elégedettség mérés egy választott cég munkavállalói körében
: Benyovszki Klaudia -
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina