A digitális tábla projekt fontosabb jellemzői, tapasztalatai, eredményei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szakál Szabina
További közreműködők: Szekeres Diána
Dokumentumtípus: Záródolgozat
Kulcsszavak:digitális tábla
digitális oktatás
Media Markt
kereskedelem
interjú
projekt
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/12587

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg12587
005 20180828165937.0
008 170612suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Szakál Szabina 
245 1 2 |a A digitális tábla projekt fontosabb jellemzői, tapasztalatai, eredményei  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Szakál Szabina 
516 |a Final_paper 
520 3 |a A záró dolgozatomban ismertettem a Media Markt, mint kereskedelmi egység létrejöttét, szolgáltatásait, céljait. A következő egységben bemutattam a digitális fejlődést, a mobil információs társadalmat. Ismertettem a digitális táblák fogalmát, technikai tulajdonságait. Ma már szinte minden oktatási intézményben található interaktív tábla, ezek működését és hasznosságát vizsgáltam. Elmondható, hogy a Z generáció számára nélkülözhetetlen a digitális eszközök használata, így igény volt a digitális oktatás kialakulására. Kapcsolódóan vizsgáltam az oktatásban a digitális átalakuláshoz szükséges újfajta módszertant. Nyugat Európában már szinte minden üzlet digitális táblákat használ, ami egyre inkább kezd elterjedni Magyarországon is. Leginkább kiemelhető az átállás a Tesco és a Media Markt áruházakban. SWOT analízissel vizsgáltam a digitális ártáblák erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit, veszélyeit. Kérdőíves kutatással vizsgáltam a zalaegerszegi Media Marktban megvalósuló digitális tábla projektet. Interjút készítettem az oktatási intézményekben és kereskedelmi egységekben használt digitális táblákkal kapcsolatban egyaránt. Elmondható, hogy mindkét féle táblának óriási előnyei vannak, a jövő eszközei, viszont ki kell küszöbölni bizonyos problémákat, hogy kevésbé legyenek sérülékenyebb, és hosszabb időtartamra életképesek legyenek. 
695 |a digitális tábla 
695 |a digitális oktatás 
695 |a Media Markt 
695 |a kereskedelem 
695 |a interjú 
695 |a projekt 
700 0 1 |a Szekeres Diána  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/12587/1/11614_szak%C3%A1l_szabina_2017j%C3%BAn_titkos.pdf  |z Dokumentum-elérés