A digitális tábla projekt fontosabb jellemzői, tapasztalatai, eredményei
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Format: | Final Paper |
| Kulcsszavak: | digitális tábla digitális oktatás Media Markt kereskedelem interjú projekt |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12587 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg12587 | ||
| 005 | 20180828165937.0 | ||
| 008 | 170612suuuu hu o 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hun | ||
| 100 | 1 | |a Szakál Szabina | |
| 245 | 1 | 2 | |a A digitális tábla projekt fontosabb jellemzői, tapasztalatai, eredményei |h [elektronikus dokumentum] / |c Szakál Szabina |
| 516 | |a Final_paper | ||
| 520 | 3 | |a A záró dolgozatomban ismertettem a Media Markt, mint kereskedelmi egység létrejöttét, szolgáltatásait, céljait. A következő egységben bemutattam a digitális fejlődést, a mobil információs társadalmat. Ismertettem a digitális táblák fogalmát, technikai tulajdonságait. Ma már szinte minden oktatási intézményben található interaktív tábla, ezek működését és hasznosságát vizsgáltam. Elmondható, hogy a Z generáció számára nélkülözhetetlen a digitális eszközök használata, így igény volt a digitális oktatás kialakulására. Kapcsolódóan vizsgáltam az oktatásban a digitális átalakuláshoz szükséges újfajta módszertant. Nyugat Európában már szinte minden üzlet digitális táblákat használ, ami egyre inkább kezd elterjedni Magyarországon is. Leginkább kiemelhető az átállás a Tesco és a Media Markt áruházakban. SWOT analízissel vizsgáltam a digitális ártáblák erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit, veszélyeit. Kérdőíves kutatással vizsgáltam a zalaegerszegi Media Marktban megvalósuló digitális tábla projektet. Interjút készítettem az oktatási intézményekben és kereskedelmi egységekben használt digitális táblákkal kapcsolatban egyaránt. Elmondható, hogy mindkét féle táblának óriási előnyei vannak, a jövő eszközei, viszont ki kell küszöbölni bizonyos problémákat, hogy kevésbé legyenek sérülékenyebb, és hosszabb időtartamra életképesek legyenek. | |
| 695 | |a digitális tábla | ||
| 695 | |a digitális oktatás | ||
| 695 | |a Media Markt | ||
| 695 | |a kereskedelem | ||
| 695 | |a interjú | ||
| 695 | |a projekt | ||
| 700 | 0 | 1 | |a Szekeres Diána |e ths |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/12587/1/11614_szak%C3%A1l_szabina_2017j%C3%BAn_titkos.pdf |z Dokumentum-elérés |