Monitoring és kommunikáció, mint a sikeres projektmegvalósítás eszköze az „Egymásra hangolva” és az „Új esély” című projektekben
Elmentve itt :
Szerző: | Salamonné Süle Marianna |
---|---|
További közreműködők: | Zsupanekné Palányi Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | projekt - projekttevékenység kommunikáció monitoring koordináció szervezetfejlesztés projektvezetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12605 |
Hasonló tételek
Robotokra hangolva a szolgáltató szektorban
: Gömböcz Zoltán
: Gömböcz Zoltán
Van esély? Egy sikeres kiút bemutatása a felszámolási eljárásból
: Fáró Fanni
: Fáró Fanni
Az Outplacement bemutatása a Máv Új Esély Alapítványon keresztül
: Zdirkó Viktor
: Zdirkó Viktor
Projektmegvalósítás folyamata kiemelten a ZÁÉV Építőipari Zrt.-nél
: Fülöp Alexandra
: Fülöp Alexandra
Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz
: Kelemen Lili
: Kelemen Lili
A követeléskezelés (monitoring) gyakorlati teendőinek bemutatása a késedelembe esés előtt, illetve a korai késedelem szakaszában a Raiffeisen Bank Zrt. kis- és középvállalati ügyfélkörében
: Kovácsné Gulyás Linda
: Kovácsné Gulyás Linda
Az agilis módszertan szerepe a digitális projektekben
: Barna Rebeka Anita
: Barna Rebeka Anita
Kényszer vagy esély a nappalis hallgatók megnövekedett munkavállalási aránya
: Somogyi Csaba, et al.
Megjelent: (2019)
: Somogyi Csaba, et al.
Megjelent: (2019)
A második esély - Veterán autók restaurálásának és értékesítésének jövedelmezősége
: Koller Róbert
: Koller Róbert
Kölcsönösen egymásra utalva Oroszország és az Európai Unió energetikai kapcsolatai - különös tekintettel a földgáz- és a kőolajpiacra
: Tóth Sarolta
: Tóth Sarolta
Agilis módszertan keretrendszereinek vizsgálata és alkalmazása a szoftverfejlesztési projektekben
: Bittman Eszter
: Bittman Eszter
IT monitoring - fókuszban a SCOM
: Nagy Zoltán Ákos
: Nagy Zoltán Ákos
A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása
: Kiss Luca
: Kiss Luca
Projektvezető hatásköre, felelősségi köre és projektsiker értelmezése agilis szoftverfejlesztési projektekben
: Kaposi Olivér Zoltán
: Kaposi Olivér Zoltán
Internet of things - monitoring businesses and consumers
: Vinnai Dalma
: Vinnai Dalma
Monitoring rendszerek beüzemelése, elemzése, összehasonlítása
: Horváth Tamás Zsolt
: Horváth Tamás Zsolt
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
Gazdaság és kultúra egymásra hatása a francia-magyar kapcsolatok tükrében
: Gaál Edit
Megjelent: (2008)
: Gaál Edit
Megjelent: (2008)
Nyílt forráskódú infrastruktúra monitoring megoldások vizsgálata
: Gaál Péter
: Gaál Péter
Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
Az elmúlt négy év globális folyamatainak hatásai egymásra és a marketingre
: Bakó Simon
: Bakó Simon
Monitoring folyamata és jelentősége a hitelintézetek tevékenységében
: Berecz Barbara Bea
: Berecz Barbara Bea
„Az európai kultúra és történelem" című előadást kísérő német nyelvű szeminárium új oktatási koncepciója
: Bodolay László, et al.
Megjelent: (2006)
: Bodolay László, et al.
Megjelent: (2006)
A vállalati részvétel fontossága Európai Uniós Kutatási Fejlesztési Projektekben a Pemü Műanyagipari Zrt. példáján
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
Stratégiai tervezés és monitoring az MVM NET életében
: Nagy Gábor
: Nagy Gábor
Folyamat monitoring és teljesítménymenedzsment a banki vállalati szektorban
: Kovács Balázs
: Kovács Balázs
A projektmenedzsment szerepe egy kereskedelmi tevékenységet folytató vállalat életében/Az emberi erőforrástervezés problematikája a projektekben
: Kiss Gabriella
: Kiss Gabriella
Közösségi kommunikáció a művészet eszközeivel - "Mesélő házak - audivizuális térélmények, hangzó utcai múzeum" című projekt esettanulmányában
: Horkay László Márk
: Horkay László Márk
Az ESG szempontok és a pénzügyi teljesítmény egymásra hatása élenjáró fenntarthatóságú cégek esetében
: Kucséber László Zoltán, et al.
Megjelent: (2024)
: Kucséber László Zoltán, et al.
Megjelent: (2024)
Az értékalapú és a növekedési részvények iránti kereslet változásai és egymásra gyakorolt hatásuk
: Csejtei Norbert
: Csejtei Norbert
E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál
: Lábas Regina
: Lábas Regina
A környezetvédelem mint politikai kommunikációs eszköz
: Maradi Gergő
: Maradi Gergő
A magyar divatipar, mint kommunikációs eszköz
: Koszecz Janka
: Koszecz Janka
Kis- és középvállalati hitel monitoring bemutatása egy kereskedelmi banknál
: Molnár Ádám Attila
: Molnár Ádám Attila
A Flowmon monitoring rendszerének összehasonlítása a konkurens vállalatok termékeivel
: Sepp Áron Csaba
: Sepp Áron Csaba
Casting folyamat az Éjjel-Nappal Budapest című műsorban
: Rubi Dóra Alexandra
: Rubi Dóra Alexandra
The falling dollar ; Arab közös piac című cikkek fordítása
: Komoróczy Zsuzsa Judit
: Komoróczy Zsuzsa Judit
Intertextualitás a Charlie és a csokigyár című művekben
: Pék Barbara
: Pék Barbara
Az Európai Unió és Magyarország költségvetése, a költségvetések egymásra gyakorolt hatása és azoknak kapcsolatai
: Érdy Márton
: Érdy Márton
Az Ácsi Polgármesteri Hivatal vezetési stílusának és szervezeti kultúrájának elemzése, és egymásra gyakorolt hatása
: Pauer Andrea
: Pauer Andrea
Hasonló tételek
-
Robotokra hangolva a szolgáltató szektorban
: Gömböcz Zoltán -
Van esély? Egy sikeres kiút bemutatása a felszámolási eljárásból
: Fáró Fanni -
Az Outplacement bemutatása a Máv Új Esély Alapítványon keresztül
: Zdirkó Viktor -
Projektmegvalósítás folyamata kiemelten a ZÁÉV Építőipari Zrt.-nél
: Fülöp Alexandra -
Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz
: Kelemen Lili