Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Budányi Georgina
További közreműködők: Nagyné Halász Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
kereskedelem
Történelem
Bormarketing
Tokaj hegyalja
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/12623

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg12623
005 20170613184211.0
008 170613suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Budányi Georgina 
245 1 0 |a Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése  |c Budányi Georgina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom célja az volt, hogy megismertessem Tokaj-Hegyalja adottságait, történelmét, kereskedelmét, marketingjét borkülönlegességeit. Tokaj-Hegyalja a világörökség része, hihetetlen múlttal rendelkezik és jövővel, ez az a téma amiről mindig beszélnünk kell, hiszen a Tokaji bor világhírű, erre büszkének kell lennünk és tudnunk kell mit is jelent az amit a hegyaljai lakók tesznek mindezért. Összehasonlítottam, a fiatal és az idős borászok véleményét. Felvázoltam a marketing szempontú elemzését. Végig vázoltam a rendszerváltás előtt és utáni viszonylatokat, rengeteg változáson ment át hegyalja ebben az időszakban. Részletes bemutatást készítettem a híres borfajtákról. Az ország legkedveltebb borkereskedőjével beszélgettem, aki nagyon sok érdekes dologra rávilágított. Végül pedig belecsempésztem egy kis történelmet amellyel kerek teljesen a történet. 
695 |a  marketing  
695 |a  kereskedelem 
695 |a Történelem 
695 |a Bormarketing 
695 |a Tokaj hegyalja 
700 1 |a Nagyné Halász Zsuzsanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/12623/1/bud%C3%A1nyi_georgina_2017j%C3%BAn.pdf  |z Dokumentum-elérés