A Floresta Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
Saved in:
Main Author: | Gödöny Andrea |
---|---|
Other Authors: | Karakasné Dr. Morvay PhD Klára |
Kulcsszavak: | Vendégértékelés Vendégelégedettség online értékelés Booking.com AirBnB |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12698 |
Similar Items
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert
: Vass Norbert
A szállodai animáció bemutatása a Floresta Hotel segítségével
: Géczi Gabriella
: Géczi Gabriella
A Hibiscus Hotels Floresta F&B területének bemutatása
: Pálinkás Zsófia
: Pálinkás Zsófia
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka
: Gálffy Boglárka
Az online kommentek jelentősége és hatása a szállodaiparban
: Badacsonyi Zsolt
: Badacsonyi Zsolt
A gasztronómia szerepe a Kanári-szigetek turizmusában a Hotel Floresta példáján keresztül
: Leszkovár Mónika
: Leszkovár Mónika
A Hotel Floresta F&B részleg üzemeltetésének bemutatása különös tekintettel a fenntarthatóságra
: Szenti Cecilia
: Szenti Cecilia
A Food and Beverage részleg bemutatása a Floresta Hotelben
: Pethő Rita
: Pethő Rita
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége
: Kocsis Krisztina
: Kocsis Krisztina
Tartozik a Vendég Követel a Szálloda
: Szabó Balázs Zoltán
: Szabó Balázs Zoltán
Internetes vendég vélemények hatása a housekeeping tevékenységére
: Vass Dóra
: Vass Dóra
Japán vendég - magyaros vendéglátás Mit tehet a japánnyelv-oktatás a japán beutazó turizmus fejlesztéséért?
: Székács Anna
Published: (2003)
: Székács Anna
Published: (2003)
AZ ART, MINT A VENDÉG MOTIVÁCIÓJA – AVAGY MILYEN SZEREPET JÁTSZIK A MŰVÉSZET EGY HOTEL ÉLETÉBEN?
: Székács Vivien
: Székács Vivien
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége az Icon the restaurant étlapján
: Gál Eszter
: Gál Eszter
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége a Novotel Budapest City-ben
: Zrinszky Réka
: Zrinszky Réka
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége az Abacus Business&Wellness Hotelben
: Bartos Boglárka
: Bartos Boglárka
Az edzőtermek változatos világa a vendég és az üzemeltető szemszögéből
: Csomó Simon
: Csomó Simon
Az edzőtermek változatos világa a vendég és az üzemeltető szemszögéből
: Csomó Simon
: Csomó Simon
A szálloda dolgozóival, munkatársaival szemben támasztott aktuális elvárások - vendég- és munkatársi megközelítésből
: Kulikova Mariia
: Kulikova Mariia
A vendégmegtartás jelentősége és a vendég lojalitás elérésének módszerei a Viking Cruises példáján bemutatva
: Laczkó-Üveges Loretta Edit
: Laczkó-Üveges Loretta Edit
A Hotel President Budapest minőségének értékelése a vendégvisszajelzések alapján
: Bodó Alexandra
: Bodó Alexandra
A Corinthia Hotel Budapest minőségének értékelése a vendégkommentek alapján
: Péteri Fanni Panka
: Péteri Fanni Panka
Szállodák, ahol maga a luxus már nem elég,- mit vár el egy makacs, önálló, avagy posztmodern vendég?
: Simon Mária Luca
: Simon Mária Luca
Nemi szerepek a szervezetekben
: Gödöny Anna
: Gödöny Anna
Vendégelégedettség a rendezvényi vendéglátásban Rendezvényfőnök szerepe egy vendég orientált munkakörnyezetben, azaz hogyan teremtsünk néhány információból a célközönség számára optimális rendezvényt
: Wiesner Ádám
: Wiesner Ádám
St. George Residence Hotel tevékenységének bemutatása, vizsgálata és értékelése a gazdasági mutatók alapján
: Juhász Renáta
: Juhász Renáta
A zöld szállodák környezettudatos tevékenységének bemutatása a Silvanus Hotel Visegrád **** és a Royal Club Hotel Visegrád **** superior szállodák példája alapján
: Ember Andrea
: Ember Andrea
Hotel Nemzeti Budapest – MGallery Collection **** beruházás értékelése
: Szikszay Fanni
: Szikszay Fanni
A tatai Kristály Imperial Hotel**** bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, értékelése a Beszámoló adatai alapján, fejlesztési javaslatok
: Takács Viktória
: Takács Viktória
A szállodai üzletpolitika értékelése az Accent Hotel Managementnél
: Steigervald Ferenc Marcell
: Steigervald Ferenc Marcell
KÉSZ Hotel és Konferencia Menedzsment Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Kovács Martin
: Kovács Martin
Masterplast Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Tóth Andrea
: Tóth Andrea
A Pension Tilly értékelése vendégkommentek alapján
: Szántai Petra
: Szántai Petra
A "CCC" Kereskedelmi Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Juhász Andrea
: Juhász Andrea
A Mellow Mood Hotels költséggazdálkodásának értékelése, elemzése és továbbfejlesztésének lehetőségei
: Nagy Barbara
: Nagy Barbara
BELVÁROSI BUTIKSZÁLLODÁK KÖRNYEZETTUDATOS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA A HOTEL PALAZZO ZICHY**** ÉS A MAMAISON HOTEL ANDRÁSSY**** ALAPJÁN
: Bakay Sára
: Bakay Sára
A Cipőkellék Gyártó Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése 2012-2014. év beszámolói alapján
: Süle Andrea
: Süle Andrea
Rendezvényi vendéglátás sajátosságainak bemutatása a Boscolo Budapest Hotel alapján
: Kormos Laura
: Kormos Laura
A Rendszer Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése és értékelése 2007-2011 évi beszámolói alapján
: Bognár Andrea
: Bognár Andrea
Similar Items
-
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert -
A szállodai animáció bemutatása a Floresta Hotel segítségével
: Géczi Gabriella -
A Hibiscus Hotels Floresta F&B területének bemutatása
: Pálinkás Zsófia -
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes -
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka