A NUR Neckermann Kft. árualapjának vizsgálata a családosok szemszögéből
Saved in:
Main Author: | Tóth Noémi Fanni |
---|---|
Other Authors: | Kleininger Pál |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Neckermann Családbarát árualap Kínálat Katalógus elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12764 |
Similar Items
A NUR Neckermann Kft. átfogó gazdasági elemzése a számviteli beszámoló tükrében
: Stefankin Orsolya
: Stefankin Orsolya
Telephelyválasztás vizsgálata utazási irodai szektorban - Neckermann budapesti irodái
: Lohn Anett
: Lohn Anett
Háttér- és közvetlen munka a Neckermann-nál
: Berta Rita
: Berta Rita
Renaissance von Kreuzfahrten und ihren Vertriebserfahrungen bei dem Neckermann Reisebüro
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Ellátási Lánc Menedzsment– A Wizz Air Hungary Ltd. és a N-U-R Neckermann - utazás szolgáltató Kft. vállalati kapcsolata
: Halász Martina
: Halász Martina
A távmunka hatékonyságának feltérképezése a UPC Magyarország KFt. szemszögéből
: Tóth Adrienn
: Tóth Adrienn
Informatikai rendszerek vizsgálata a könyvvizsgálat szemszögéből
: Takács Márton
: Takács Márton
A vonzó munkáltató a Z generációsok szemszögéből - A SPAR Magyarország Kft. munkáltatói márkája
: Kara Noémi
: Kara Noémi
Párisi Passage Restaurant vizsgálata a luxus szemszögéből
: Thurszky Nikolett Szandra
: Thurszky Nikolett Szandra
Társadalmi felelősségvállalás Magyarországon a beruházók szemszögéből
: Ihász Fanni Dóra
: Ihász Fanni Dóra
Ellátásmenedzsment a Cél-Trade '97 Kft. szemszögéből
: Hűvösvölgyi Alexander
: Hűvösvölgyi Alexander
Alkalmazottakat célzó vállalati felelősségvállalás pályakezdő HR-esek szemszögéből
: Nagy Fanni
: Nagy Fanni
Orvosi rendezvények szervezése a Johnson & Johnson Kft. szemszögéből
: Deák Kinga
: Deák Kinga
Az élelmiszercsomagolók piaca a Viner-Pack Kft. szemszögéből
: Varsányi Attila
: Varsányi Attila
A felzárkóztató oktatás nehézségeinek vizsgálata a szakképzésben oktatók szemszögéből
: Kallós Angéla
: Kallós Angéla
E-kereskedelem trendek, és fogyasztói szokások vizsgálata az About You és Fashion Days webáruház értékesítésének szemszögéből
: Solti Noémi Éva
: Solti Noémi Éva
Szállodai innováció - A digitális szálloda vizsgálata az üzemeltetés szemszögéből
: Szőke Flórián
: Szőke Flórián
Az akciók hatékonyságának vizsgálata a SPAR és fogyasztó szemszögéből
: Pomázi Liza
: Pomázi Liza
A sportturizmus vizsgálata a szurkolók szemszögéből a DVSC példáján keresztül
: Horánszki Anita
: Horánszki Anita
Home office hatásainak vizsgálata egy multinacionális cég dolgozóinak szemszögéből
: Kovács Bertalan
: Kovács Bertalan
Konfliktuskezelés az üzleti életben, értékesítéssel foglalkozó vállalatok szemszögéből
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
Az élőállat szállítás folyamata a Hunland Trans Kft. szemszögéből
: Gorohov-Nagy Viktória
: Gorohov-Nagy Viktória
Szolgáltatásmarketing a Hilltop Logisztikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. szemszögéből
: Hartai Zsombor Tamás
: Hartai Zsombor Tamás
A budapesti buliturizmus hatásainak vizsgálata a belvárosi kerületek lakóinak szemszögéből
: Heiczinger Rebeka Dóra
: Heiczinger Rebeka Dóra
Kisvállalati hitelfelvételi folyamatok vizsgálata a vállalkozás, valamint a pénzintézet szemszögéből
: Bartosné Molnár Beáta
: Bartosné Molnár Beáta
A Magyarországra jellemző mikrovállalatok eredményének alakulása, vizsgálata a tulajdonosok szemszögéből
: Szakály Gábor
: Szakály Gábor
Az információbiztonság, adatvédelem aktuális kérdései a hazai bankszektor szemszögéből
: Tóth Veronika
: Tóth Veronika
Utazás egy mozgássérült szemszögéből
: Csicsely Nóra
: Csicsely Nóra
Közbeszerzés egy ajánlattevő szemszögéből
: Hajasné Brand Ilona
: Hajasné Brand Ilona
Hatásmechanizmusok és kölcsönhatások vizsgálata az egyén és a coach szemszögéből
: Gódor Vivien
: Gódor Vivien
A magyar startup ökoszisztéma vizsgálata keresleti és kínálati szereplők szemszögéből
: Tankó Árpád
: Tankó Árpád
Környezetmenedzsment a kereskedelmi láncok szemszögéből
: Wittner Dzsenifer Zsanett
: Wittner Dzsenifer Zsanett
A felszámolás az adóhatóság szemszögéből
: Nagy István Csaba
: Nagy István Csaba
Pedagógusok szemszögéből a digitális oktatás
: Bertók Csilla
: Bertók Csilla
A szerencsejáték gyártói piac elemzése a NOVOMATIC Hungária Kft szemszögéből
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A vezetői problémák vizsgálata a beosztottak és a HR-esek szemszögéből
: Novicz Liza
: Novicz Liza
Céges vendéglátó rendezvények fogyasztói szokásainak vizsgálata, 3 budapesti vállalkozás szemszögéből
: Arany Júlia
: Arany Júlia
Pályázat útján elérhető fejlesztési támogatások a Best-Oppidium Kft. szemszögéből
: Lendvai Zsuzsanna Tünde
: Lendvai Zsuzsanna Tünde
Motiváció vizsgálata jelentkezés és maradási hajlandóság szemszögéből a Magyar Honvédség katonáinál
: Csorna Norbert
: Csorna Norbert
Online ételrendelési hálózatok kialakulásának vizsgálata Magyarországon a mindenkori piacvezető vállalat szemszögéből
: Bárdi András Bence
: Bárdi András Bence
Similar Items
-
A NUR Neckermann Kft. átfogó gazdasági elemzése a számviteli beszámoló tükrében
: Stefankin Orsolya -
Telephelyválasztás vizsgálata utazási irodai szektorban - Neckermann budapesti irodái
: Lohn Anett -
Háttér- és közvetlen munka a Neckermann-nál
: Berta Rita -
Renaissance von Kreuzfahrten und ihren Vertriebserfahrungen bei dem Neckermann Reisebüro
: Kovács Eszter -
Ellátási Lánc Menedzsment– A Wizz Air Hungary Ltd. és a N-U-R Neckermann - utazás szolgáltató Kft. vállalati kapcsolata
: Halász Martina