Az Aquative koffeines víz piaci bevezetése és konkurenciájának vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Szentpéteri Emese |
---|---|
További közreműködők: | Kozár Dr. habil László |
Kulcsszavak: | koffein piaci bevezetés Újtermék versenytárs Konkurenciaelemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12790 |
Hasonló tételek
Die komplexe Marketinganalyse des Aquative Mineralwassers
: Farkas Tamás
: Farkas Tamás
Az Accor Hotels konkurenciájának vizsgálata és elemzése
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
A Z-generáció koffeines italfogyasztási szokásainak elemzése és a koffeines italok esetében alkalmazott marketingkommunikáció vizsgálata
: Krizsán Kitti
: Krizsán Kitti
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
A Global Leading Conferences konkurenciájának vizsgálata, elemzése, pozicionálása
: Jávorszki Dávid István
: Jávorszki Dávid István
Koffein italok fogyasztási szokásai összehasonlítás a BGE és a SUNY New Paltz diákjai között
: Tóth Bence
: Tóth Bence
Víz-Hang Fesztivál Kultúrközvetítő és Társadalomépítő szerepe Budaörsön
: Paróczi Bence
: Paróczi Bence
Megújuló energiák fejlesztésének gazdasági hatásai víz és szennyvízgazdálkodás
: Gyetvan Balázs
: Gyetvan Balázs
A víz és a néphagyományok szerepe a Bajai kistérség turizmusában
: Pethő Dorottya
: Pethő Dorottya
Barátok és családok fesztiválja Tatán – avagy víz, zene, virág fesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
A jogszabályi változások hatása a Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. gazdálkodására
: Paál György
: Paál György
Útlemondás biztosítás piaci bevezetése
: Extra Dániel
: Extra Dániel
Libra Virtua piaci bevezetése
: Filipovski Ljiljana
Megjelent: (2013)
: Filipovski Ljiljana
Megjelent: (2013)
Az ARS online reklámadatbázis piaci bevezetése
: Nagy Bernadett
: Nagy Bernadett
A víz gyógyító ereje, avagy Hévíz, mint a magyar gyógy és - egészségturizmus központja
: Hvizsgyalka Alexandra Julianna
: Hvizsgyalka Alexandra Julianna
Pápai Víz és Csatornamű ZRT. vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetének elemzése a beszámolók alapján
: Kiss Georgina Flóra
: Kiss Georgina Flóra
Tiszta-víz Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése 3 év beszámolója alapján
: Barna Fruzsina
: Barna Fruzsina
Egy új termék piaci bevezetése
: Kertész Péter
: Kertész Péter
Az egészségturizmus a budapesti agglomerációban – avagy a KAQUN víz gyógyító ereje a SAS-ra
: Fülöp Krisztina Kitti
: Fülöp Krisztina Kitti
Saját vállalkozás létesítése és piaci bevezetése
: Berkes Krisztina Sára
: Berkes Krisztina Sára
Fenegyerek pálinkacsalád piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Pásztor Bence Sándor
: Pásztor Bence Sándor
Fél pohár víz - avagy hogyan értelmezhető a magyar versenyképesség az objektív és szubjektív mutatók szerint
: Vakhal Péter, et al.
Megjelent: (2018)
: Vakhal Péter, et al.
Megjelent: (2018)
Délzalai Víz- és Csatornamű Zrt. emberi erőforrás gazdálkodásának válasza a technológiai fejlődésre a munkaerő-állomány csökkentése és minőségének fejlesztése
: Dobor Renáta
: Dobor Renáta
A víziközművek vagyonértékelésével kapcsolatos számviteli feladatok az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zártkörűen Működő Részvénytársaság gyakorlatában
: Mándli Eszter
: Mándli Eszter
A Bernat kültéri lámpacsalád piaci bevezetése
: Varga Bernát Kristóf
: Varga Bernát Kristóf
A LED filament lámpa piaci bevezetése
: Csapó Roland
: Csapó Roland
Magyar szakemberek közreműködése egy egyedülálló ENSZ okirat megvalósulásában. WHO UN/ECE víz és egészség jegyzőkönyv
: Szabó Zsófia Janka
: Szabó Zsófia Janka
A fesztiválok társadalmi és gazdasági hatásai a tatai Víz Zene Virág fesztivál példáján keresztül bemutatva
: Prónik Ádám József
: Prónik Ádám József
Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Otthoni, professzionális szépségápolási készülék piaci bevezetése és a vásárlói vélemények vizsgálata
: Tárczy Tünde Anita
: Tárczy Tünde Anita
Új divatmárka piaci bevezetése az internet üzleti alkalmazásával
: Grábits András
: Grábits András
A fenntarthatóság magyarországi/helyi lehetőségei. Kiskertes háztartások integrált szervesanyag+víz input/output minimalizált kezelési rendszere.
: Tajti-Szántó Anett
: Tajti-Szántó Anett
Egy új termék piaci bevezetése Creamy Creations, a kreatív joghurt /
: Mészáros Cintia
: Mészáros Cintia
A Zilola termék piaci bevezetése saját módszerrel.
: Fábos Lills
: Fábos Lills
A Mavic Air típusú drón piaci bevezetése
: Tóth Evelin Borbála
: Tóth Evelin Borbála
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
A Soliteint Luxury Gold kozmetikumcsalád piaci bevezetése
: Szolnoki Zita Rózsa
: Szolnoki Zita Rózsa
Egy innovatív labordiagnosztikai eszköz piaci bevezetése Magyarországon
: Csillagh Borbála Anna
: Csillagh Borbála Anna
Egy kisvállalkozás alapítása és piaci bevezetése (Brigi kávézója)
: Szűcs Brigitta
: Szűcs Brigitta
A Fanta Instamix piaci bevezetése és eladásának elemzése
: Draskovits Dániel
: Draskovits Dániel
Hasonló tételek
-
Die komplexe Marketinganalyse des Aquative Mineralwassers
: Farkas Tamás -
Az Accor Hotels konkurenciájának vizsgálata és elemzése
: Mundrucz Ráhel -
A Z-generáció koffeines italfogyasztási szokásainak elemzése és a koffeines italok esetében alkalmazott marketingkommunikáció vizsgálata
: Krizsán Kitti -
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória -
A Global Leading Conferences konkurenciájának vizsgálata, elemzése, pozicionálása
: Jávorszki Dávid István