Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Kecskés Anita |
---|---|
További közreműködők: | Kormány Balázs |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | turizmus marketing turizmusmarketing szállodaipari marketing Aquaworld Resort Budapest |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12803 |
Hasonló tételek
Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
: Mészáros Viktor
: Mészáros Viktor
Az Aquaworld Resort Budapest SWOT analízise
: Fekete Róbert
: Fekete Róbert
Az Aquaworld Resort Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Zádori Krisztina
: Zádori Krisztina
Aquaworld Resort Budapest szálloda és fürdő kapcsolata
: Gudricza Laura Csilla
: Gudricza Laura Csilla
Az Aquaworld Resort Budapest Housekeeping részleg hatékonyságának javítása
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Az Aquaworld Resort Budapest rendezvényszervezésének és rendezvénykínálatának elemzése
: Boros Péter
: Boros Péter
Panaszszituációkezelés az Aquaworld Resort Budapest Szálloda és Élményfürdőben
: Valentinyi Anikó
: Valentinyi Anikó
Toborzási, kiválasztási, felvételi eljárások az Aquaworld Resort Budapest Hotelben
: Oláh Bettina Kinga
: Oláh Bettina Kinga
Aquaworld Resort Budapest bemutatása, Tevékenységének, működésének elemzés, fejlesztési javaslatok
: Farkas Dzsenifer
: Farkas Dzsenifer
Aquaworld Resort Budapest Hotel kommunikációs helyzete és protokoll elvárásai
: Szecsődi Vanda
: Szecsődi Vanda
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST SZOLGÁLTATÁSAINAK BEMUTATÁSA, ÉS A VÁRHATÓ FEJLESZTÉSEK
: Schuck Kata
: Schuck Kata
Sales és szobafoglalási szokások az Aquaworld Resort Budapest példája alapján
: Mihályi Petra Anna
: Mihályi Petra Anna
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST BEMUTATÁSA, WELLNESS RÉSZLEG SZOLGÁLTATÁSAI, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK
: Juhász Viktória
: Juhász Viktória
Toborzási és kiválasztási folyamat lépései az Aquaworld Resort Budapest szállodában
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Az Aquaworld Resort Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Szücs Noémi
: Szücs Noémi
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST ÁLTAL ELLÁTOTT FOOD AND BEVERAGE MUNKASZERVEZÉSÉNEK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE
: Rábai Vivien
: Rábai Vivien
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
Aquaworld Resort Budapest-Oriental Spa Wellnes-és Fitneszközpont szolgáltatásainak bemutatása, várhatò fejlesztések
: Hajdu Zsòfia
: Hajdu Zsòfia
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
A Ramada Resort és a VAMED Vitality World továbbképzési rendszerének összehasonlító elemzése az Aquaworld Resort Budapest Hotel példája alapján
: Gutper Anna Zsanett
: Gutper Anna Zsanett
Brandváltás hatása az Aquaworld Resort Budapest vendégforgalmi adataira, és hatékonysága a dolgozók márkaismertségével összefüggésben
: Ungvári Márk
: Ungvári Márk
Az Aquaworld Resort Budapest*****superior konferencia- és wellness részlegének hatása a szálloda pénzügyi bevételeire
: Katona Viktória
: Katona Viktória
A rendezvényszervezés szerepe az idegenforgalom piacán, az Aquaworld Resort Budapest és City Hotel Miskolc összehasonlításával
: Deli Dalma
: Deli Dalma
Az Aquaworld Resort Hotel étlapjának elemzése vegetáriánus ételek és allergének szempontjából
: Veres Renáta
: Veres Renáta
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
Az online kommentek jelentősége és hatása a szállodaiparban
: Badacsonyi Zsolt
: Badacsonyi Zsolt
Az Aquaworld Resort Budapest itallapjának bemutatása, elemzése és a rajta szereplő magyar pálinkák, egyéb alkoholos italok helye, szerepe a gasztronómiában.
: Agócs Richárd
: Agócs Richárd
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
Brand jelentősége a szállodaiparban
: Szabó Petra Anikó
: Szabó Petra Anikó
Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül
: Vezekényi Franciska
: Vezekényi Franciska
A fenntarthatóság jelentősége és lehetőségei a szállodaiparban, a zöld szállodák példáján keresztül
: Vass Nóra
: Vass Nóra
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter
: Szántó Krisztina Eszter
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó
: Lakner Anikó
Panaszszituáció kezelése az Aquaworld Élményfürdőben
: Szegvári Patrícia
: Szegvári Patrícia
Az online marketing tényezőinek és jelentőségének vizsgálata a szállodaiparban.
: Németh Ráchel
: Németh Ráchel
Az innováció hatása a munkaerőpiacra a magyar szállodaiparban – a „The Three Corners Hotel and Resorts” példája
: Szedlák Viktória
: Szedlák Viktória
Online kommunikáció a szállodaiparban
: Gyarmati Judit
: Gyarmati Judit
Hasonló tételek
-
Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
: Mészáros Viktor -
Az Aquaworld Resort Budapest SWOT analízise
: Fekete Róbert -
Az Aquaworld Resort Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Zádori Krisztina -
Aquaworld Resort Budapest szálloda és fürdő kapcsolata
: Gudricza Laura Csilla -
Az Aquaworld Resort Budapest Housekeeping részleg hatékonyságának javítása
: Takács Tímea