A Front Office személyzettel szemben támasztott követelmények változása az 1980-as évektől napjainkig a Novotel és a Mercure brand példája alapján
Saved in:
Main Author: | Havasi Henriett Anett |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | személyzet követelmény követelményváltozás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12820 |
Similar Items
Az emberi erőforrás menedzsment sajátosságai a közszférában. A vezetőkkel szemben támasztott követelmények. A teljesítmény, a minőségértékelés rendszer.
: Tóth Mariann
: Tóth Mariann
Közúti fuvarszervezése nemzetközi reptérre a Waberer’s International-nál, továbbá a fuvarokkal szemben támasztott követelmények és felmerülő problémák bemutatása
: Marosy Vajk Máté
: Marosy Vajk Máté
A Z generáció vezetőkkel szemben támasztott elvárásai
: Énisz Berta
: Énisz Berta
Munkahellyel szemben támasztott elvárások vizsgálata, több generáció vonatkozásában
: Zöld Krisztina Hajnalka
: Zöld Krisztina Hajnalka
A Z generáció által támasztott elvárások az ideális munkáltatóval szemben
: Fügedi Barbara
: Fügedi Barbara
Az ideális nőkép változása a sajtóban 1980-tól napjainkig
: Bolyki Andrea
: Bolyki Andrea
A szálloda dolgozóival, munkatársaival szemben támasztott aktuális elvárások - vendég- és munkatársi megközelítésből
: Kulikova Mariia
: Kulikova Mariia
Humán-gép interfész alkalmazásának és a vele szemben támasztott elvárásoknak a felmérése mozgássérülteknél
: Papp Dorina
: Papp Dorina
A Mercure Budapest Korona hotel minősítése a meglévő osztályba sorolási követelmények alapján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
Nyugdíjhelyzet Magyarországon az 1990-es évektől napjainkig
: Forgó Fanni
: Forgó Fanni
A japán értékrend változása a nyolcvanas évektől napjainkig
: Endrődi Bálint
: Endrődi Bálint
A szálloda-szektor és a turizmus fejlődése Budapesten a ’90-es évektől napjainkig
: Kóródi Anett
: Kóródi Anett
A szállodák minősítésének változásai az 1950-es évektől napjainkig
: Bártfai Endre György
Published: (2010)
: Bártfai Endre György
Published: (2010)
Élelmiszer-kiskereskedelmi trendek Magyarországon az 1990-es évektől napjainkig
: Szűcsné Salamon Rita
: Szűcsné Salamon Rita
Családpolitikai ösztönzők a népességnövekedés érdekében az ötvenes évektől napjainkig
: Venczel-Márkus Dalma
: Venczel-Márkus Dalma
Egy családi vállalkozás bemutatása a 90-es évektől napjainkig
: Géringer Szabolcs
: Géringer Szabolcs
Az ír nemzeti mozgalom a '90-es évektől napjainkig
: Jánoki Miklós
: Jánoki Miklós
Magyarország turizmusának stratégiai tervezése a 2000-es évektől napjainkig
: Zsebeházi Zsófia
: Zsebeházi Zsófia
Higiéniai követelmények egy melegkonyhás vendéglátóhely esetében
: Tóth Ágnes
: Tóth Ágnes
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A magyar filmművészet korszakainak összehasonlító elemzése az 1949-es évektől napjainkig
: Czibóka Adrienn
: Czibóka Adrienn
Az ózdi iparváros kialakulása és fejlődése az 1840-es évektől napjainkig
: Kovács Bálint
: Kovács Bálint
Az önkéntesek motivációi, az önkéntesség hatása az önkéntesekre, illetve az önkéntesek és az önkénteseket foglalkoztató civil szervezetek egymással szemben támasztott elvárásai
: Komjáthy Ádám
: Komjáthy Ádám
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén
: Tarsoly Katalin
: Tarsoly Katalin
Research of the tourism consumption motivation of young people (Born 1980-1999) in China
: Bai Yixin
: Bai Yixin
KKV szektor növekedésélénkítését elősegítő hitelprogramok bemutatása a gazdasági válságot követő évektől napjainkig
: Bobál Katalin
: Bobál Katalin
A labdás csapatsportok gazdasági hatásai Budapest turizmusára a 2000-es évektől napjainkig
: Balla Mónika Katalin
: Balla Mónika Katalin
A LEGO innovációi és hatásuk a vállalatra a 2000-es évektől napjainkig
: Kovács Norbert Botond
: Kovács Norbert Botond
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
A demokrácia-export ideológiája és gyakorlata az amerikai külpolitikában a kilencvenes évektől napjainkig
: Birinyi Anita
: Birinyi Anita
A szállodák osztályba sorolása jogi szabályozásának története Magyarországon az 1950-es évektől napjainkig
: Somogyi Lili
: Somogyi Lili
A magyar szakképzési rendszer történetének elemzése az 1920-as évektől napjainkig. Koncepciók, feszültségek, dilemmák
: Vörös Károly
: Vörös Károly
A japán nők a munkaerőpiacon betöltött szerepének változása az 1870es évektől napjainkig
: Tergulicza Petra
: Tergulicza Petra
A személyi jövedelemadó változása és hatása a munkaerőpiacra az 1990-es évektől napjainkig
: Szabó Szende
: Szabó Szende
A japán telefonipar megítélésének és piaci részesedésének változása a 90-es évektől napjainkig
: Szabó Henrietta
: Szabó Henrietta
A japán telefonipar megítélésének és piaci részesedésének változása a 90-es évektől napjainkig
: Szabó Henrietta
: Szabó Henrietta
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
Similar Items
-
Az emberi erőforrás menedzsment sajátosságai a közszférában. A vezetőkkel szemben támasztott követelmények. A teljesítmény, a minőségértékelés rendszer.
: Tóth Mariann -
Közúti fuvarszervezése nemzetközi reptérre a Waberer’s International-nál, továbbá a fuvarokkal szemben támasztott követelmények és felmerülő problémák bemutatása
: Marosy Vajk Máté -
A Z generáció vezetőkkel szemben támasztott elvárásai
: Énisz Berta -
Munkahellyel szemben támasztott elvárások vizsgálata, több generáció vonatkozásában
: Zöld Krisztina Hajnalka -
A Z generáció által támasztott elvárások az ideális munkáltatóval szemben
: Fügedi Barbara