A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Tomor Dániel |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. habil András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Rossmann Fesztivál elemzés POS POP élménymarketing Integrált kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12845 |
Hasonló tételek
Fresh Hungary Kft. tevékenységének elemző bemutatása
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca
: Mészáros Luca
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
Digitalizáció a rendelésfeldolgozásban a Rossmann Magyarország Kft-nél
: Szebeni Brigitta
: Szebeni Brigitta
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
A teaser kampány és pszichológiai hatásai
: Elek Zsuzsanna
Megjelent: (2009)
: Elek Zsuzsanna
Megjelent: (2009)
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
: Legény Evelin
: Legény Evelin
Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása
: Bálint Enikő Anna
: Bálint Enikő Anna
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
A Béta Fresh Kft. jogi formája, tevékenységi köre, a termelés és szolgáltatás jellemzői, szervezeti felépítése és informatikai háttere
: Pálóczi Gergő
: Pálóczi Gergő
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly
: Kottner Károly
Az MKB Bank marketingtevékenységének elemzése, az MKB otthonkereső kampány bemutatásán keresztül
: Liska Alexandra
Megjelent: (2012)
: Liska Alexandra
Megjelent: (2012)
A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
: Paholcsek Bálint
: Paholcsek Bálint
Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
A Kvint-R Kft. nyomtatópiaci marketingstratégiájának, - aktivitásának elemzése, nyomtatópiac kutatása, marketing kampány tervezése
: Molnár Krisztina
: Molnár Krisztina
Hinora Globál Marketing Kft. marketingkommunikációja és egy konkrét kampány tervezése
: Kovács Szandra
: Kovács Szandra
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Vezetési stílusok hatékonyságának elemzése
: Illés Gergey
: Illés Gergey
Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
: Szilágyi Zsófia
: Szilágyi Zsófia
Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
: Bíró Gergő Tamás
: Bíró Gergő Tamás
A projekt tevékenység hatékonyságának elemzése
: Mátrai Réka
: Mátrai Réka
A Macron-jelenség vizsgálata az elnökválasztási kampány során, illetve az elnökség első évében
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
A Mesterséges intelligencia szerepe a marketing kampány tervezésében és a fogyasztói oldallal való kommunikációban
: Bartonovszki Gergely
: Bartonovszki Gergely
Egy gyógyszeripari vállalat számlafeldolgozási folyamatának elemzése és hatékonyságának fejlesztése
: Horváth-Maloschik Dániel
: Horváth-Maloschik Dániel
Egy hazai vállalkozás működési hatékonyságának elemzése
: Kádas Vivien
: Kádas Vivien
A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Az EHV Kft. hatékonyságának és jövedelmezőségének elemzése
: Nagy Erzsébet Liza
: Nagy Erzsébet Liza
A duális képzés hatékonyságának elemzése a szakképzés területén
: Vasas Mónika
: Vasas Mónika
Az építőipari vállalatgazdálkodás hatékonyságának elemzése a recesszió időszakában
: Hidvégi Éva
: Hidvégi Éva
Marketing a hálózati gazdaságban E-marketing és e-PR eszközök és megoldások Online marketing kampány kritikai bemutatása
: Géczi Zsófia
: Géczi Zsófia
Egy építőipari vállalkozás tevékenysége hatékonyságának és jövedelmezőségének értékelése
: Polonyi Dániel
: Polonyi Dániel
Adatelemzési folyamatok hatékonyságának optimalizálása
: Huk László
: Huk László
Logisztikai rendszer hatékonyságának értékelése
: Czijáky Attila
: Czijáky Attila
Reklámüzenetek hatékonyságának elemzése a kozmetikumok piacán BTL kommunikáció vizsgálata az Avon márkán keresztül
: Csorba Annabella
Megjelent: (2013)
: Csorba Annabella
Megjelent: (2013)
Az NFL draft hatékonyságának vizsgálata a dinamikus versenyegyensúly teremtésében
: Máttyássy Dániel
: Máttyássy Dániel
Hasonló tételek
-
Fresh Hungary Kft. tevékenységének elemző bemutatása
: Kiss Vivien -
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely -
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter -
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca -
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka