A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Markó Cintia
További közreműködők: Eszes Dr. István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Tchibo Budapest Kft.
Fogyasztói elégedettség
Marketing
Kávépiac
Magyarország
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/12874

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg12874
005 20180530141534.0
008 171123suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Markó Cintia 
245 1 2 |a A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében  |c Markó Cintia  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében 
695 |a Tchibo Budapest Kft. 
695 |a Fogyasztói elégedettség 
695 |a Marketing  
695 |a Kávépiac 
695 |a Magyarország 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/12874/1/Szakdolgozat_Mark%C3%B3_Cintia.pdf  |z Dokumentum-elérés