A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében
Saved in:
Main Author: | Glózer Gergő |
---|---|
Other Authors: | Krompaszky Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing marketing tevékenység Márka Márkanév Márkahűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12877 |
Similar Items
A márkanév, mint árképző tényező
: Kálmán Karina
: Kálmán Karina
A gluténérzékenység, mint szálláshelyválasztást befolyásoló tényező Magyarországon
: Grósz Anett
: Grósz Anett
Márkanév és hírnév összefüggései a gazdasági szférában
: Sarkadi Hajnalka
: Sarkadi Hajnalka
A közlekedési eszközök biztonsági kérdései, mint turisztikai keresletet befolyásoló tényező
: Markos Anita
: Markos Anita
AZ ÉRTÉKESÍTÉS, MELY EGY VÁLLALKOZÁS FORGALMÁT BEFOLYÁSOLÓ LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ
: Berta Gergő
: Berta Gergő
A futball, mint biztonságpolitikai tényező
: Varga Kíra
: Varga Kíra
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni
: Klinga Fanni
ADÓZÁS, MINT NYERESÉG-BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐ Az egyéni vállalkozók adózási lehetőségeinek összehasonlítása
: Ujlaki Eszter
: Ujlaki Eszter
A telemedicina mint nemzetgazdasági tényező elemzése
: Alekszi Norbert
: Alekszi Norbert
Táplálékallergia, mint a vendégélményre negatívan ható tényező
: Szabó Karolina
: Szabó Karolina
Néhány a borravaló adását és nagyságát befolyásoló ,,extra" tényező
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
COVID-19, mint az árufedezettséget és az értékesítés szerkezetét befolyásoló tényező vizsgálata az online-kereskedelemben
: Dengel Brigitta
: Dengel Brigitta
A turizmus, mint növekedési tényező egy ország gazdaságában - Szlovénia
: Karkó Zoltán
: Karkó Zoltán
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
A közlekedési szektor, mint környezeti tényező és alternatív energiafelhasználás a közlekedésben
: Nagy Gergely
: Nagy Gergely
Az emberi tényező a minőségügyi rendszerekben
: Horváth Ágnes
Published: (2007)
: Horváth Ágnes
Published: (2007)
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
Az emberi tényező szerepe a szállodaiparban Interkulturális találkozások a szállodában /
: Bogdán Gabriella Enikő
: Bogdán Gabriella Enikő
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
Mélyülés vagy dezintegráció? Az európai identitás mint az integráció jövőjét meghatározó egyik fontos tényező
: Bakosné Farkas Fruzsina
: Bakosné Farkas Fruzsina
A split tesztek használata a modern vállalkozások marketing tevékenységében
: Birinyi Balázs
: Birinyi Balázs
A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata
: Rácz Róbert
: Rácz Róbert
Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében
: Jakab Gergely
: Jakab Gergely
A szállodai likviditást befolyásoló tényezők elemzése, egy konkrét szálloda pénzügyi rendszerében
: Farkas Zsuzsanna Henriett
: Farkas Zsuzsanna Henriett
A VenToura Travel Kft. Utazási Irodának tevékenységében alkalmazott marketing-mix
: Kocsy Dóra
: Kocsy Dóra
A marketingmix elemzése a Csokibolt tevékenységében
: Gáti Stefánia
: Gáti Stefánia
A változás, mint folyamatosan jelen lévő tényező a szervezet életében; a változásmenedzsment eszköztára valamint a változásokkal szembeni szervezeti ellenállás kezelése.
: Hegybányai Bendegúz
: Hegybányai Bendegúz
A zöld szálloda és a marketing kapcsolata
: Vozár Dorottya Virág
: Vozár Dorottya Virág
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
A kenyerek értékesítésének sajátosságai a Tesco tevékenységében
: Dede Gergely
: Dede Gergely
Alkalmazott disztribúciós stratégiák a DUNAPRO Kft. tevékenységében
: Miszori Dávid
: Miszori Dávid
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment szerepe a Vállalkozás tevékenységében
: Nagy Angéla
: Nagy Angéla
Monitoring folyamata és jelentősége a hitelintézetek tevékenységében
: Berecz Barbara Bea
: Berecz Barbara Bea
A TUDÁSTŐKE MEGJELENÉSE EGY SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Szakály Tímea Renáta
: Szakály Tímea Renáta
A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
Szálloda üzemeltetés
: Babos Villő
: Babos Villő
Szálloda Üzemeltetés
: Kocsis Lázár Dávid
: Kocsis Lázár Dávid
Similar Items
-
A márkanév, mint árképző tényező
: Kálmán Karina -
A gluténérzékenység, mint szálláshelyválasztást befolyásoló tényező Magyarországon
: Grósz Anett -
Márkanév és hírnév összefüggései a gazdasági szférában
: Sarkadi Hajnalka -
A közlekedési eszközök biztonsági kérdései, mint turisztikai keresletet befolyásoló tényező
: Markos Anita -
AZ ÉRTÉKESÍTÉS, MELY EGY VÁLLALKOZÁS FORGALMÁT BEFOLYÁSOLÓ LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ
: Berta Gergő