Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • How can the InterContinental H...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel The case study of Holiday Inn Express Slough

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Simon Mária
Other Authors: Kormány Balázs
Format: Thesis
Kulcsszavak:budget hotel
brand loyalty
loyalty programme
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/12962
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
    ‌: Tóth Ágnes Gabriella
  • Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
    ‌: Martos János András
  • The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
    ‌: Varga Alexandra
  • Interkulturalitás vizsgálata a budapesti Hotel InterContinental példáján keresztül
    ‌: Storga Attila
  • Panaszkezelés az InterContinental szállodában
    ‌: Horváth Hajnal

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs