The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
Saved in:
Main Author: | Tóth Ágnes Gabriella |
---|---|
Other Authors: | Nagy Irén |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | loyalty programs brand loyalty rewards |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12988 |
Similar Items
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András
: Martos János András
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra
: Varga Alexandra
How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel The case study of Holiday Inn Express Slough
: Simon Mária
: Simon Mária
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest
: Törzsök Martin
: Törzsök Martin
Interkulturalitás vizsgálata a budapesti Hotel InterContinental példáján keresztül
: Storga Attila
: Storga Attila
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly
: Lakatos Károly
Az influencer marketing bemutatása gyakorlatban az InterContinental Budapest Hotel esetében
: Gulyás Rita
: Gulyás Rita
How event management changed at InterContinental Budapest after the year 2000
: Nádaslaki Lili
: Nádaslaki Lili
Az emberi erőforrás fejlesztés módszertana az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Horváth Luca
: Horváth Luca
Teljesítménymenedzsment és munkaerő motiváció kritikai elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Nieszner Zsófia
: Nieszner Zsófia
A Covid-19 vírus hatásainak elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Fábián Karolina
: Fábián Karolina
Loyalty is Awesome - Creating the Ultimate Loyalty Program for Luxury Hotel Chains
: Nagy András Viktor
: Nagy András Viktor
Vendégkapcsolati eszközök és vendégvélemény-kezelési módszerek elemzése az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Béres Nikolett
: Béres Nikolett
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
Customer Loyalty and Loyalty Programs in the Hospitality Industry With Focus on Hotels' Profile and Location
: Hujber Dóra
: Hujber Dóra
A Delphi Elektronikus Disztribúciós rendszer bevezetésének hatása az InterContinental Budapest szálloda sales tevékenységére
: Dudinszky Mária
: Dudinszky Mária
Wellness részlegek működése és jelentősége az üzleti szállodákban, az InterContinental Budapest***** példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
Az InterContinental Budapest rendezvénytevékenysége 2015-2019 között, illetve a COVID19 hatása a 2020-as évre
: Mányoki Fanni
: Mányoki Fanni
Brand Building in aviation industry examine loyalty programs, the impact of Emirates Skywards program on brand perception and loyalty
: Tamás Ditta
: Tamás Ditta
A Continental Citygolf Club marketingtevékenységeinek vizsgálata
: Lanczki Petra
: Lanczki Petra
A desszert kínálat bemutatása az InterContinental szállodában, illetve a különböző ételallergiában szenvedők részére készített desszertválaszték elemzése
: Lisoczki Sára
: Lisoczki Sára
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
The Impact of Customer-Centric Digital Marketing Strategies On Brand Loyalty In Football Clubs
: Nguyen Quoc Anh
: Nguyen Quoc Anh
A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása
: Sas Dalma Magdolna
: Sas Dalma Magdolna
Study on Comparing Published and Non-Published Loyalty Programs of Five Stars’ Luxury Hotels
: Málinger Daniella
: Málinger Daniella
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Today's 'sharing economy' presented through the example of Airbnb platform
: Máray Dominika Mária
: Máray Dominika Mária
The impact of the European Capital of Culture program on the classical music industry presented through Mons2015, LW2018, and VEB2023
: Gáll Isis
: Gáll Isis
Az utazási irodák és a szállodák közötti értékesítési kapcsolatok során felmerülő problémák kezelésének vizsgálata az InterContinental Budapestben a recepciós munkakör példáján keresztül
: Németh Barbara
: Németh Barbara
Enhancing Customer Satisfaction and Loyalty through Service Dominant Logic A Customer Journey Analysis of Pang Dong Lai Trading Group in the Omni-Channel Retail Landscape
: Liu Jintao
: Liu Jintao
Popularity of cruise holidays and major threats to the industry Presented through the Hungarian market
: Tasi Tamara
: Tasi Tamara
SUSTAINABILITY OF SMALL TOURISTIC FIRMS IN HUNGARY THROUGH THE PRESENTATION OF APARTMENTS IN BUDAPEST COMPANY.
: Csatlós Kármen Anna
: Csatlós Kármen Anna
Branding Loyalty - The Coca Cola Company
: Ács Nóra Ágnes
: Ács Nóra Ágnes
Economic importance of coffee culture through catering businesses
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Similar Items
-
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András -
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra -
How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel The case study of Holiday Inn Express Slough
: Simon Mária -
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina -
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal