The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
Saved in:
Main Author: | Papp Richard |
---|---|
Other Authors: | Benke Eszter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | contribution Kempinski Hotel Corvinus Budapest Front Office Success employee attitude |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12999 |
Similar Items
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Mészáros Henrietta
: Mészáros Henrietta
Kempinski Hotel Corvinus felújítása
: Havalda Ádám
: Havalda Ádám
A KEMPINSKI HOTEL CORVINUS BUDAPEST SWOT-ELEMZÉSE
: Kürti Kinga Emőke
: Kürti Kinga Emőke
Comparison of the workflow in the Front Office department, through the example of a hotel in Budapest and Berlin
: Dégi János
: Dégi János
Application of Artificial Intelligence in Operation and Management Systems in Vietnam. A focus on AI tools application in the hotel front office department.
: Nguyen Thi Anh Dung
: Nguyen Thi Anh Dung
Hotel human resources recruitment strategy on Kempinski Hotel Corvinus Budapest's example
: Wirth Evelin
: Wirth Evelin
Emerging markets and strategies to attract them Case study of the Kempinski Hotel Corvinus Budapest focusing on India
: Márton Ottilia Szilvia
: Márton Ottilia Szilvia
A magyarországi Kempinski Hotel Corvinus Budapest marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Koncz Bence
: Koncz Bence
Event Organization in Hungarian Hotels, focusing particularly on two five-star hotels, the Budapest Marriott Hotel and Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Masznik Dorina Angéla
: Masznik Dorina Angéla
The difference between the safety and security measures of the Broadmoor Hotel and the Kempinski Hotel Corvinus
: Cziva Vivien
: Cziva Vivien
Kempinski Hotel Corvinus Budapest housekeeping tevékenységének elemzése és teljesítményének összehasonlítása versenytársaival.
: Ujszászi Levente Tamás
: Ujszászi Levente Tamás
A luxusmarketing sajátosságainak bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest luxusszálloda példáján keresztül
: Bolla Orsolya
: Bolla Orsolya
A Kempinski Hotel Corvinus Budapest helyzete a COVID-19 járvány hatása alatt
: Drotár Vanessza
: Drotár Vanessza
A Kempinski Hotel Corvinus Budapest 2018. évi szobafelújítási projektjének szakmai- és pénzügyi háttere
: Pataki Enikő
: Pataki Enikő
A dolgozói elégedettség és elkötelezettség vizsgálata a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül
: Tamássy Fanni
: Tamássy Fanni
A fenntarthatósági jó gyakorlatok bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest F&B részlegén
: Kurucz Nóra
: Kurucz Nóra
Analysing the role of crisis management in shaping hotel strategies at the Kempinski Hotel Corvinus Budapest as part of an examination of strategic resilience in the Hospitality Industry
: Izsó Bernadett
: Izsó Bernadett
A gazdasági világválság utóhatásai a Kempinski Hotel Corvinus szálloda vállalati stratégiájára
: Fischer Dorottya
: Fischer Dorottya
Magas kategóriájú szállodák tréningprogramjai / A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel és a Kempinski Hotel Corvinus példáján keresztül bemutatva
: Pamuk Elza
: Pamuk Elza
Keresleti trendek elemzése, új piacok keresése a Kempinski Hotel Corvinus Budapest szálloda csoport- és rendezvényértékesítésében
: Feuerstein Tímea
: Feuerstein Tímea
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A luxusmarketing bemutatása a budapesti ötcsillagos Kempinski Hotel Corvinus és háromcsillagos Ibis Hotel Centrum összehasonlító elemzésével
: Szalatnyai Cecília
: Szalatnyai Cecília
"Please, make up my room"- A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest emeleti tevékenységének összehasonlító elemzése
: Sztrunga Tünde
: Sztrunga Tünde
Soft skills in the luxury hotel industry – a case study about employee training in hotel Kempinski.
: Opauszki Kata Erika
: Opauszki Kata Erika
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Minőségbiztosítási rendszerek kialakulása, fejlődése, összehasonlítása a budapesti ötcsillagos szállodák és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül.
: Németh Nikolett
: Németh Nikolett
Kempinski Hotel Budapest Zrt. pénzügyi számviteli elemzése
: Ollári Szebasztián
: Ollári Szebasztián
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A járványügyi vészhelyzet hatásai a turizmusra és a szállodaiparra - A Kempinski Hotel Corvinus példája
: Juhász Emese
: Juhász Emese
A COVID pandémia pénzügyi és munkaerő-gazdálkodási hatásainak vizsgálata a szállodaiparban a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül
: Bugovics Dániel Péter
: Bugovics Dániel Péter
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
The contribution of Green HR and CSR to eco-friendly behaviour in the hotel
: Chang Songling
: Chang Songling
A Front Office működésének komplex elemzése a Kempinski Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
The contribution of developing countries to the GVCS the Case Study of Morocco
: Zerwal Hanane
: Zerwal Hanane
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Similar Items
-
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Mészáros Henrietta -
Kempinski Hotel Corvinus felújítása
: Havalda Ádám -
A KEMPINSKI HOTEL CORVINUS BUDAPEST SWOT-ELEMZÉSE
: Kürti Kinga Emőke -
Comparison of the workflow in the Front Office department, through the example of a hotel in Budapest and Berlin
: Dégi János -
Application of Artificial Intelligence in Operation and Management Systems in Vietnam. A focus on AI tools application in the hotel front office department.
: Nguyen Thi Anh Dung