Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz
Elmentve itt :
Szerző: | Gizella Aletta Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Hübner Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | paranormális A ragyogás Stephen King The Stanley Hotel Hotel Del Coronado The Broadmoor Kate Morgan filmturizmus Posztmodern USA Amerika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13009 |
Hasonló tételek
A legendás szolgáltatás
: Sulák Ádám
: Sulák Ádám
Sportfinanszírozás az EU-ban és az USA-ban
: Nagy Dömötör
: Nagy Dömötör
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Történelmi emlékhelyek és építészeti remekek, mint turisztikai vonzerők az USA belföldi turizmusában
: Hovanyecz Lilla
: Hovanyecz Lilla
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila
: Flamich Attila
Amerikai álom? - A filmturizmus vizsgálata az USA-ban
: Kósa Eszter Luca
: Kósa Eszter Luca
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid
: Szigeti Kristóf Dávid
Budapesti butik hotelek marketingtevékenységei
: Gulyás Adrienn Dóra
: Gulyás Adrienn Dóra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
A butik hotelek sajátosságai
: Dósa Alexa Csilla
: Dósa Alexa Csilla
A Mercure Hotelek Borválasztéka
: Orosz Réka
: Orosz Réka
A Wellis Magyarország Zrt. piacnyitása az USA-ban - üzleti terv
: Fózer Tímea Rozália
: Fózer Tímea Rozália
Szubjektív jól-lét vizsgálata primerkutatással az USA-ban, Oroszországban és hazánkban
: Al-Zaghír-Tóth Szulamit
: Al-Zaghír-Tóth Szulamit
Felnőttbarát hotelek és az esetleges diszkrimináció
: Vincze Tímea
: Vincze Tímea
A Legenda Kft. megújuló városnéző szolgáltatásaihoz kapcsolódó kommunikációs stratégia és terv kidolgozása
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
Budapesti apartman hotelek szerepe a turizmusban
: Hegyi Nikolett
: Hegyi Nikolett
Történelmi emlékhelyek és történelmi gasztronómia Magyarországon
: Fenyvesi Berta
: Fenyvesi Berta
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
Szállodai F&B részleg elemzése az USA-ban a The Sagamore Resort példáján keresztül
: Paltineanu Evelin
: Paltineanu Evelin
Savaria Történelmi Karnevál, mint Szombathely turizmusának vezérterméke
: Tuli Boglárka Anna
: Tuli Boglárka Anna
Történelmi rekonstrukció
: Puskás Barbara
: Puskás Barbara
Környezetvédelem a szállodákban; Az Accor hotelek Planet 21 programja
: Varga Zsófi
: Varga Zsófi
Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül
: Rofrics Eszter
Megjelent: (2012)
: Rofrics Eszter
Megjelent: (2012)
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A közösségi vásárlás, mint új online marketingeszköz a szállodai értékesítésben - avagy Szállodák a kuponok világában
: Woth Zsófia
: Woth Zsófia
A pszichológia irányzatainak történelmi áttekintése
: Gagán Orsolya
: Gagán Orsolya
New England szerepe az USA turizmusában
: Csicsák Fanni Dóra
: Csicsák Fanni Dóra
Integrációk történelmi leckéi A Szovjetunió és az Európai Unió összehasonlítása.
: Pilát Petra
: Pilát Petra
Integrációk történelmi leckéi A Szovjetunió és az Európai Unió összehasonlítása
: Pilát Petra
: Pilát Petra
Economic relations between USA-China and USA-China trade war.
: Noman Aseel Ahmed
: Noman Aseel Ahmed
Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül
: Filipszki Dorottya
: Filipszki Dorottya
Hibrid hotelek üzemeltetésének bemutatása és elemzése a Meininger Hotel példáján keresztül
: Pinczker Benedek
: Pinczker Benedek
Konkurencia elemzés a budapesti skybart üzemeltető hotelek között, a skybarok mint vonzó munkahelyek befolyása a magyar bartender oktatásra
: Balázs Brigitta
: Balázs Brigitta
Budapest ékszerdobozai A boutique, design és lifestyle hotelek kialakulása, elterjedése és népszerűsége
: Kiss Noémi
: Kiss Noémi
A Savaria Történelmi Karnevál Közösségépítő Szerepe
: Őri Zsófia Anna
: Őri Zsófia Anna
Az USA és Kína szimbiózisa
: Mihajlov Boján
: Mihajlov Boján
Hasonló tételek
-
A legendás szolgáltatás
: Sulák Ádám -
Sportfinanszírozás az EU-ban és az USA-ban
: Nagy Dömötör -
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya -
Történelmi emlékhelyek és építészeti remekek, mint turisztikai vonzerők az USA belföldi turizmusában
: Hovanyecz Lilla -
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf