A Smaller Earth Group működésének vizsgálata és a magyar cégcsoport növekedési tendenciájának elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Kárpáti Fanny |
---|---|
További közreműködők: | Zarándné Vámosi Kornélia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Smaller Earth Group Növekedési tendencia Marketinstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13018 |
Hasonló tételek
A Smaller Earth cég csoportösszetételének és kulturális különbségeinek hatása a hatékony működésre
: Tóbiás Kitti
: Tóbiás Kitti
Egy válságálló cégcsoport sikerének titka, avagy Az Inditex Group üzletpolitikája
: Czine Viktória
Megjelent: (2014)
: Czine Viktória
Megjelent: (2014)
Magyar Nemzeti Bank Növekedési Hitelprogram
: Gál Szilárd
: Gál Szilárd
A Növekedési Hitelprogram szerepe a magyar gazdaságban
: Fábián Tünde Adrienn
: Fábián Tünde Adrienn
MAGYAR KKV TULAJDONOSOK ERŐSSÉGEINEK VIZSGÁLATA A VÁLLALKOZÁS NÖVEKEDÉSI LEHETŐSÉGÉNEK TEKINTETÉBEN
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Növekedési Hitel Program
: Parragh Péter
: Parragh Péter
A Növekedési Hitelprogram hatásainak értékelése és vizsgálata
: Kramli Viktória
: Kramli Viktória
India növekedési potenciáljának vizsgálata a 21. században
: Takács Mónika
Megjelent: (2013)
: Takács Mónika
Megjelent: (2013)
A Növekedési Hitelprogram jellemzői
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
A Fuchs Tojás cégcsoport elhelyezkedése a Magyar Tojáspiacon
: Meinczinger Martina
: Meinczinger Martina
INCOME-AND LABOUR COST DIFFERENCES BETWEEN AUSTRIA, HUNGARY AND SLOVAKIA Examining the huge gap among smaller Western and Eastern European countries
: Abaházy Anna
: Abaházy Anna
Egy cégcsoport konszolidált beszámolójának elkészítése és elemzése
: Gajdics Orsolya
: Gajdics Orsolya
Gasztvitál cégcsoport tevékenységének bemutatása
: Varga Gergely Gyula
: Varga Gergely Gyula
Egy multinacionális cégcsoport leányvállalatának éves beszámoló elemzése
: Horváth Helga
: Horváth Helga
A Silkscreen BT. stratégiai elemzése és növekedési lehetőségei
: Lelenka Mária Erzsébet
: Lelenka Mária Erzsébet
Az árképzés vizsgálata a Café Frei cégcsoport gyakorlatában
: Jancsovics Alexandra
: Jancsovics Alexandra
A cégcsoport online marketing tevékenysége
: Veszner Dávid
: Veszner Dávid
A hitelezés és a hitelközvetítés bemutatása az UFS Group Holding Zrt. működésének tükrében
: Molnár Szilvia
: Molnár Szilvia
Az Iramko cégcsoport marketingkommunikációs tevékenysége
: Bója Boglárka
: Bója Boglárka
Egy cégcsoport vásárlási folyamatának bemutatása
: Szalai Zsanett Kitti
: Szalai Zsanett Kitti
Növekedési lehetőségek marketing tevékenységgel a magyar kártevőmentesítő kis családi vállalkozásokban
: Tóth Jordána Hanna
: Tóth Jordána Hanna
A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Fülöp Zsolt
: Fülöp Zsolt
A Clean Center Kft. növekedési tényezőinek elemzése stratégia függvényében
: Deák Csaba
: Deák Csaba
Logisztikai szolgáltatások beszerzési folyamatának elemzése a Bosch cégcsoport gyakorlatában
: Kaszás Eszter
: Kaszás Eszter
Növekedési Hitelprogram bemutatása és megvalósulása Magyarországon
: Király Gábor
: Király Gábor
A fluktuáció és a munkaerőmegtartás vizsgálata egy cégcsoport példáján keresztül
: Oláh Ildikó
: Oláh Ildikó
A Bosch Cégcsoport Sürgősségi Fuvarkövetési Rendszerének Felépítése, Elemzése és Teljesítménykimutatása
: Pichler Péter Gábor
: Pichler Péter Gábor
A TRINITAS cégcsoport költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Bialkó Katalin
: Bialkó Katalin
A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára
: Veszner Dávid
: Veszner Dávid
A nagy növekedési potenciállal rendelkező startupok kihívásai
: Horváth Gábor Bertalan
: Horváth Gábor Bertalan
A Galambos cégcsoport termeléskiszolgáló logisztikai folyamatainak fejlesztése
: Vass Ádám
: Vass Ádám
A Növekedési Hitelprogram Jellemzői és Hatása a Gazdaságra
: Galicz Attila
: Galicz Attila
A kis- és középvállalkozások növekedési és utódlási kihívásai
: Dénes Kitti
: Dénes Kitti
ÍÉJ Zrt. növekedési lehetőségei az erőforrások tükrében
: Weisz Mária
: Weisz Mária
Vevőmenedzsment és vásárlói igények vizsgálata egy piacvezető ruházati cégcsoport tevékenységén keresztül
: Lődör Bettina
: Lődör Bettina
A natúrkozmetikai termékek értékesítési sajátosságainak elemzése, a Manna cégcsoport tevékenysége tükrében
: Friedreich Sára Kinga
: Friedreich Sára Kinga
A gasztronómia turisztikai jelentősége és növekedési lehetőségei Magyarországon
: Tóth Ágnes
: Tóth Ágnes
A kisvállalkozások növekedési kihívásai és azokra adott válaszai
: Lukács Máté
: Lukács Máté
A Rolla cégcsoport kontrollrendszerének kialakítása és kockázatkezelési módszerei
: Antal Anna
: Antal Anna
A fast fashion és a fenntarthatóság kapcsolatának vizsgálata az Inditex cégcsoport esetében
: Kiss Afrodité
: Kiss Afrodité
Hasonló tételek
-
A Smaller Earth cég csoportösszetételének és kulturális különbségeinek hatása a hatékony működésre
: Tóbiás Kitti -
Egy válságálló cégcsoport sikerének titka, avagy Az Inditex Group üzletpolitikája
: Czine Viktória
Megjelent: (2014) -
Magyar Nemzeti Bank Növekedési Hitelprogram
: Gál Szilárd -
A Növekedési Hitelprogram szerepe a magyar gazdaságban
: Fábián Tünde Adrienn -
MAGYAR KKV TULAJDONOSOK ERŐSSÉGEINEK VIZSGÁLATA A VÁLLALKOZÁS NÖVEKEDÉSI LEHETŐSÉGÉNEK TEKINTETÉBEN
: Jankó Ádám