Ügyfélkapcsolat- kezelő rendszerek alkalmazása a hazai agrárszektorban
Elmentve itt :
Szerző: | Kemény Júlia |
---|---|
További közreműködők: | Krajcsák Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CRM rendszerek Ügyfélkapcsolat menedzsment Informatikai rendszerek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13063 |
Hasonló tételek
Adatbázis-kezelő rendszerek összehasonlító elemzése
: Szalczinger Dániel
: Szalczinger Dániel
Alkalmazott Kezelő
: Nagy Kristóf János
: Nagy Kristóf János
Adatbázis-kezelő rendszer bevezetése
: Pesthy Gábor
: Pesthy Gábor
A nyomtatott és az online sajtó viszonya az agrárszektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Terminál kezelő a légi fuvarozásban
: Sebestyén Ádám
: Sebestyén Ádám
Kiküldetéseket kezelő SAP alkalmazás fejlesztése
: Kellermann Réka Petra
: Kellermann Réka Petra
Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban
: Madarász Lilla
: Madarász Lilla
Az adattárház és Üzleti Intelligencia gyakorlati és elméleti bemutatás, adatbázis-kezelő rendszerek összehasonlítása
: Fekete Bence
: Fekete Bence
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
A vevők kiértékelése és a kintlévőség-kezelő feladatköre
: Melika Róbert
: Melika Róbert
A vevők kiértékelése és a kintlévőség-kezelő feladatköre
: Melika Róbert
: Melika Róbert
Személyzet-nyilvántartás, egyedi adatbázis-kezelő alkalmazás fejlesztés teljes folyamata
: Hogál Ákos
: Hogál Ákos
Az emberi erőforrást kezelő eszköz fejlesztési lehetőségei a Budapest Banknál
: Kevert Zsófia Anna
: Kevert Zsófia Anna
Vállalatirányítási rendszerek alkalmazása a hazai kis- és középvállalatoknál
: Márok Bence László
: Márok Bence László
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
A CRM rendszerek vállalati alkalmazása
: Szigeti Noémi
: Szigeti Noémi
Informatikai rendszerek alkalmazása a vendéglátásban
: Horváth Attila
: Horváth Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
A nemzetközi számviteli rendszerek egyes elemeinek vizsgálata és alkalmazása a hazai gyakorlatban
: Pásztor Anita
: Pásztor Anita
Ügyfélkapcsolat és eladásmenedzsment a Linde Kft.-nél
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
Kommunikáció és ügyfélkapcsolat Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjánál
: Somi Alexandra
: Somi Alexandra
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Az ügyfélkapcsolat szerepe a szolgáltatásmenedzsment területén a gépjárműiparban
: Kövesdán Balázs
: Kövesdán Balázs
A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
: Morner Fanni
: Morner Fanni
Vállalatirányítási rendszerek alkalmazása a kontrolling tárgy oktatásában
: Ilyés Csaba
Megjelent: (2023)
: Ilyés Csaba
Megjelent: (2023)
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
ÜGYFÉLKAPCSOLAT ÉS INTÉZMÉNYI KOMMUNIKÁCIÓ A BGE FRONT OFFICE IRODÁJÁBAN
: Kissné Siklósi Anikó
: Kissné Siklósi Anikó
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Vállalati információs rendszerek alkalmazása a kis- és középvállalkozásoknál
: Pados István
: Pados István
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Integrált vállalatirányítási rendszerek bevezetése, alkalmazása adott gazdasági egységben
: Hargitai Gábor
: Hargitai Gábor
Hasonló tételek
-
Adatbázis-kezelő rendszerek összehasonlító elemzése
: Szalczinger Dániel -
Alkalmazott Kezelő
: Nagy Kristóf János -
Adatbázis-kezelő rendszer bevezetése
: Pesthy Gábor -
A nyomtatott és az online sajtó viszonya az agrárszektorban
: Márkus Adrienn -
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra