A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Zugor Enikő |
---|---|
Other Authors: | Eszes István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | YouTube Vásárlói döntés Véleményvezér Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13087 |
Similar Items
A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire
: Nagy Gyöngyi
: Nagy Gyöngyi
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
YouTuberek befolyásoló hatásai (sztárok deheroizálódása és a YouTuberek felemelkedése)
: Ivitz Fanni
: Ivitz Fanni
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett
: Kónya Nikolett
Véleményvezérek hatása az Y és a Z generáció jeges tea és energiaital fogyasztására
: Pacziga Kitti
: Pacziga Kitti
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
A véleményvezérek hatása a fogyasztói társadalomra
: Kovács Lilien
: Kovács Lilien
A márka hatása a generációk vásárlási döntéseire a Pandora ékszerek példáján
: Füzes-Sárközi Panna
: Füzes-Sárközi Panna
Felhasználók által létrehozott tartalmak hatásai a hazai Y és Z generáció utazási döntéseire
: László Evelin
: László Evelin
Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben
: Karbunárin Alexandra
: Karbunárin Alexandra
Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
: Bene Róbert
: Bene Róbert
A Z-generáció vásárlási szokásai és vásárlás ösztönzése
: Béres Dániel
: Béres Dániel
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
Influencer marketing, a hazai véleményvezérek sikere
: Márton Zsuzsanna Jozefa
: Márton Zsuzsanna Jozefa
A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport
: Garamvölgyi Dániel
: Garamvölgyi Dániel
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Youtuberek mint influencerek - Hatásuk és viszonyuk a Szent - Györgyi Albert Általános Iskola és Gimnázium 11 - 17 éves korosztályára.
: Tóth Katalin Anna
: Tóth Katalin Anna
Influencer marketing a gyakorlatban, avagy véleményvezérek szerepe napjainkban
: Bugyi Szandra
: Bugyi Szandra
Személyes márkaépítés az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek esetében
: Sipos Mercédesz Fruzsina
: Sipos Mercédesz Fruzsina
A közösségi média és a véleményvezérek szerepe az egészségtudatos táplálkozási trend elterjedésében Magyarországon
: Hegedűs Ráhel Dóra
: Hegedűs Ráhel Dóra
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Mencser Henrietta
: Mencser Henrietta
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Kereszti- Király Tímea
: Kereszti- Király Tímea
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Gyenes Tamás
: Gyenes Tamás
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Solymosi Éva
: Solymosi Éva
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Karácsony Balázs
: Karácsony Balázs
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Dani Róbert
: Dani Róbert
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Popovics Gergely
: Popovics Gergely
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Solymosi Éva
: Solymosi Éva
A social media és a véleményvezérek szerepe a szállodaiparban
: Dobos Judit
: Dobos Judit
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
Téged befolyásol? Az influencerek hatása az Y és Z generáció vásárlási szokásaira a vizsgált minta alapján
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A Z generáció szlenghasználata, és annak hatása a tanulmányokra Magyarországon
: Kovács Zsófia Johanna
: Kovács Zsófia Johanna
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
Influencer marketing, a véleményvezérek befolyásoló erejének növekedése a vásárlói magatartásra
: Tomhauser Bence
: Tomhauser Bence
Influenszerek hatása a Z generáció mobilhasználatára
: Jónap Borbála
: Jónap Borbála
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél
: Kiss Adél
A zene, mint közösségfejlesztési eszköz-Fókuszban a Z generáció
: Pénzes Bianka Mária
: Pénzes Bianka Mária
Similar Items
-
A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire
: Nagy Gyöngyi -
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika -
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina -
YouTuberek befolyásoló hatásai (sztárok deheroizálódása és a YouTuberek felemelkedése)
: Ivitz Fanni -
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett