The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Kata Krisztina
További közreműködők: Kovács dr. Miklós
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:5-star Hotel
millennial
Branding
brand loyalty
Marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/13105

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg13105
005 20180301171113.0
008 171129suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Tóth Kata Krisztina 
245 1 4 |a The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers  |c Tóth Kata Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers 
695 |a 5-star Hotel 
695 |a millennial 
695 |a Branding 
695 |a brand loyalty 
695 |a  Marketing  
700 1 |a Kovács dr. Miklós  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13105/1/Toth%20Kata%20AZS6R0%20Dissertation.pdf  |z Dokumentum-elérés