Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Závodi Péter
További közreműködők: Németh Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM rendszerek
CRM előnyei
CRM bevezetésének hatásai
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/13130

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg13130
005 20171128135601.0
008 171128suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Závodi Péter 
245 1 0 |a Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében  |c Závodi Péter  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a CRM rendszerek 
695 |a CRM előnyei 
695 |a CRM bevezetésének hatásai 
700 1 |a Németh Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13130/1/Szakdolgozat_Zavodi_repozitorium.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13130/2/Nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13130/3/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés