A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
Elmentve itt :
Szerző: | Gál Máté Péter |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Online marketing Közösségi média Web 1.0 Web 2.0 Marketing eszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1320 |
Hasonló tételek
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz
: Páli Döníz
Összehoznak, vagy megosztanak a közösségi oldalak? Az online kapcsolatépítés előnyei és hátrányai
: Kondás Renáta
: Kondás Renáta
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni
: Türner Fanni
A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon
: Koreck Ferenc
Megjelent: (2013)
: Koreck Ferenc
Megjelent: (2013)
Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
: Kun Lilla
: Kun Lilla
A közösségi platformok szerepe az online marketingben, és az online fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásuk
: Szeivolt Melinda
: Szeivolt Melinda
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina
: Darabos Bettina
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika
: Bársony Dominika
Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál
: Torma Réka Dóra
: Torma Réka Dóra
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
Közösségi média oldalak használata és előnyei a Specmöbel Bt.-nél.
: Urbán Barbara
: Urbán Barbara
Közösségi média alkalmazása a marketingben
: Trancsik Zsanett Kármen
: Trancsik Zsanett Kármen
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina
: Viszkok Fruzsina
A keresőmarketing szerepe és megítélése az online marketingben
: Becz Éva
: Becz Éva
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
Társkereső oldalak és alkalmazások összehasonlítása a magyar piacon
: Végh Máté
: Végh Máté
Technikai keresőoptimalizálás az online marketingben
: Lengyel Réka Evelin
: Lengyel Réka Evelin
A keresőoptimalizálás jelenlegi helyzete és szerepe az online marketingben
: Fodor Orsolya
: Fodor Orsolya
A közösségi média jelentősége a marketingben
: Falusi Bálint Károly
: Falusi Bálint Károly
A közösségi média hatása a marketingben
: Veres Nikoletta
: Veres Nikoletta
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Kulcsár Bianka
: Kulcsár Bianka
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Huba Eszter
: Huba Eszter
Hírességek szerepe a marketingben
: Vadál Dominik
: Vadál Dominik
Reklámügynökségek szerepe a marketingben
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
A munkaerő-toborzás és a közösségi média oldalak kapcsolata A Hays Hungary Kft. közösségi médián keresztüli marketingtevékenységének vizsgálata
: Zsiga Vivien
: Zsiga Vivien
Y és Z generáció az online marketingben
: Albert Judit Piroska
: Albert Judit Piroska
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
A hazai kerékpáros turizmushoz köthető internetes oldalak elemzése
: Koltai Lilla Viktória
: Koltai Lilla Viktória
Az online eszközök létjogosultsága a multi level marketingben
: Mihalik Dóra
: Mihalik Dóra
A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül
: Oláh Kitti Vivien
: Oláh Kitti Vivien
Az internet szerepe a marketingben ingatlanirodákon keresztül
: Által Vivien
: Által Vivien
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Horváth Martin
: Horváth Martin
A cégek közösségi média jelenlétének fontossága a B2B marketingben Az engagement szerepe
: Fábián Lilla
: Fábián Lilla
Felhőalapú szolgáltatások – Hogyan változtatták meg a televíziózást a videómegosztó oldalak?
: Variházy Dóra
: Variházy Dóra
A magyarországi bónuszos/kuponos oldalak üzleti modelljének előnyei és hátrányai
: Hartai Anita
Megjelent: (2013)
: Hartai Anita
Megjelent: (2013)
Social media oldalak veszélyeinek elemzése Informatikusként, hatása a különböző generációkra.
: Mohácsi Éva Bianka
: Mohácsi Éva Bianka
A közösségi médiák szerepe az online kampánytervezésben
: Csizmadia Dorina
: Csizmadia Dorina
Kommunikáció az ügyfélkapcsolatok menedzsmentjében és a hozzá tartozó online marketingben
: Hajnal Cintia
: Hajnal Cintia
Hasonló tételek
-
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta -
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz -
Összehoznak, vagy megosztanak a közösségi oldalak? Az online kapcsolatépítés előnyei és hátrányai
: Kondás Renáta -
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni -
A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon
: Koreck Ferenc
Megjelent: (2013)