A belső vállalati rendezvények élmény oldalról történő megközelítése és a trendek változása
Saved in:
Main Author: | Hrabovszki Dóra |
---|---|
Other Authors: | Róbert Nóra |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Rendezvény Élmény Trendek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13268 |
Similar Items
A videótechnológián keresztül történő azonosítás marketing alapú megközelítése
: Molnár Hanna
: Molnár Hanna
Rendezvényszervezési trendek változása
: Molnár Kinga
: Molnár Kinga
A vállalati biztonságtechnika gazdaságtani megközelítése
: Tiszolczi Balázs Gergely
: Tiszolczi Balázs Gergely
A Magyar Telekom Nyrt. és a Magenta1 szolgáltatási csomag piacvezető pozíciójának megközelítése marketingstratégiai oldalról
: Deán Balázs
: Deán Balázs
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
Fogyasztói trendek változása a zenepiacon
: Mayer Noémi
: Mayer Noémi
Fogyasztói trendek változása a tetoválás világában.
: Salamon Péter
: Salamon Péter
A GDPR kapcsán felmerülő ellentmondások vállalati és fogyasztói oldalról
: Brindusán Mátyás
: Brindusán Mátyás
Motivációs technikák és flow-élmény vállalati környezetben
: Dózsa Éva Anna
: Dózsa Éva Anna
Hírek két oldalról
: Pintér Alexandra
: Pintér Alexandra
Digitális marketing trendek változása (Rövid videós tartalmak)
: Veres Nikoletta
: Veres Nikoletta
Közbeszerzési projekt ajánlattevői oldalról
: Hegedűs-Czene Mariann
: Hegedűs-Czene Mariann
Lakossági jelzáloghitelezés értékbecslési oldalról
: Varga Gréta
: Varga Gréta
A belső vállalati rendezvények fontossága a multinacionális cégeknél a HEINEKEN példáján keresztül
: Szolnoki Alexandra
: Szolnoki Alexandra
Az adócsalás viselkedésgazdaságtani megközelítése
: Krammer Rita Amaranta
: Krammer Rita Amaranta
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva
: Baracki Éva
Belső ellenőrzés és controlling elméleti kérdései és gyakorlati megközelítése egy konkrét vállalat vizsgálata mentén
: Toldi Mónika
: Toldi Mónika
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
A turisztikai trendek változása a COVID-19 világjárvány után
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Az eszközallokáció trend alapú megközelítése
: Tomány Zoltán
: Tomány Zoltán
Határidőre történő szállítás kalkulációjának változása az Alstom vállalat integrálásával
: Tamás Klaudia
: Tamás Klaudia
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
Vállalati rendezvények digitális megvalósítása a koronavírus időszakában
: Bárkányi Dóra
: Bárkányi Dóra
Egészség- és környezettudatos étkezési trendek hatása a hazai rendezvények gasztronómiai kínálatára
: Busai Réka
: Busai Réka
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka
: Oswald Réka
A DiVino Borbár kínálatának változása, a borfogyasztási trendek kapcsán
: Kele Ádám
: Kele Ádám
A Professzionális Országúti Kerékpársport Gazdasági Megközelítése
: Ternyei Georgina Anna
: Ternyei Georgina Anna
A leltár és a leltározás könyvvizsgálati megközelítése
: Engert Viktor
: Engert Viktor
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése
: Vona Letícia
: Vona Letícia
Toborzás közösségi oldalról - verseny a fiatalok jelentkezéséért
: Simon Bence
: Simon Bence
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése a generációk szemszögéből
: Dávid Dóra Zsuzsanna
: Dávid Dóra Zsuzsanna
Hálózatelmélet és Bose-Einstein kondenzátum gazdasági megközelítése
: Fitos Rómeó József
: Fitos Rómeó József
Fiatalok megcélzása a reklámokban ügynökségi és ügyfél oldalról
: Bakonyi Máté
: Bakonyi Máté
Az utazási trendek és a fogyasztói magatartás változása az elmúlt években Magyarországon
: Nagy Bernadett
: Nagy Bernadett
Közösségi élmény és kommunikáció A Sziget Fesztivál PR tevékenysége
: Nagy Viktória Bernadett
: Nagy Viktória Bernadett
Belső rendezvények szerepe és hatékonysága a Magyar Posta Zrt-nél
: Pazár Ágnes Kinga
: Pazár Ágnes Kinga
Az emberi erőforrás menedzsment gazdasági és közigazgatási oldalról
: Tóth Tímea
: Tóth Tímea
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára
: Bercsényi Sára
E-kereskedelem a kiscsomagos küldemények piacán szállítmányozói oldalról
: Siska Fanni
: Siska Fanni
Egy 60 éves brand XXI. századi megközelítése
: Urbán Elizabet Gréta
: Urbán Elizabet Gréta
Similar Items
-
A videótechnológián keresztül történő azonosítás marketing alapú megközelítése
: Molnár Hanna -
Rendezvényszervezési trendek változása
: Molnár Kinga -
A vállalati biztonságtechnika gazdaságtani megközelítése
: Tiszolczi Balázs Gergely -
A Magyar Telekom Nyrt. és a Magenta1 szolgáltatási csomag piacvezető pozíciójának megközelítése marketingstratégiai oldalról
: Deán Balázs -
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya