A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
Saved in:
Main Author: | Czirják Dániel |
---|---|
Other Authors: | Bodnár László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Labdarúgás FIFA Átigazolás Szponzorálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13310 |
Similar Items
Az átigazolási piac szerepe a sportban
: Tóth Tamás Krisztián
Published: (2014)
: Tóth Tamás Krisztián
Published: (2014)
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel
: Dénes Ábel
A futball átigazolási piaca
: Keskeny Richárd Gábor
: Keskeny Richárd Gábor
A labdarúgó klubok működése számviteli megközelítésben, egy kis nemzetközi kitekintéssel
: Vincze Péter
: Vincze Péter
Labdarúgó klubok üzleti modelljei, stratégiái és a COVID-19 globális hatása a futballra
: Ballus Norbert Szabolcs
: Ballus Norbert Szabolcs
Nyomtatott áramkör, nyomott árak avagy A nyomtatott áramköri piac elemzése
: Kaptás Marianna
: Kaptás Marianna
A merchandising jelentősége a külföldi- és a hazai labdarúgó-klubok bevételi forrásaiban
: Jaksa István
Published: (2007)
: Jaksa István
Published: (2007)
A magyar villamosenergia-piac a liberalizáció útján és a villamosenergia-árak alakulása
: Kónya Gergely
: Kónya Gergely
A magyar NB1-es labdarúgó klubok marketing stratégiájának elemzése a Szombathelyi Haladás csapatán keresztül bemutatva
: Hegyi Zsolt
: Hegyi Zsolt
Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
A budapesti lakáspiaci árak vizsgálata az egyetemek vonzáskörzetében
: Gyula Dalma
: Gyula Dalma
Sport klubok gazdasági tevékenységei
: Szakács Gyula
: Szakács Gyula
A magyar futsal klubok sportszponzorációja
: Nyeste Ágnes
Published: (2013)
: Nyeste Ágnes
Published: (2013)
A hazánkba érkező szójadara árak alakulása és befolyásoló tényezői
: Novák Márton
: Novák Márton
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta
: Guj Gréta
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton
: Csikós Márton
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban
: Varga Benedek
: Varga Benedek
Sportgazdaságtan( NB1-es klubok gazdasági működése
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Sportgazdaságtan ( NB1-es klubok gazdasági működése)
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
: Borbély Dávid
: Borbély Dávid
A lakásbérleti árak és megélhetés kapcsolata Magyarországon - Helyzetkép a hazai lakóingatlan-piacról
: Szabó Anett
: Szabó Anett
A lakásbérleti árak és megélhetés kapcsolata Magyarországon - Helyzetkép a hazai lakóingatlan-piacról
: Szabó Anett
: Szabó Anett
Privát klubok és speakeasy bárok szolgáltatás designjának elemzése
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
A dabasi nyugdíjas klubok által kínált művelődési lehetőségek
: Kajliné Ludányi Margit
: Kajliné Ludányi Margit
A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban
: Bérczes Viktória Nóra
: Bérczes Viktória Nóra
Labdarúgó-világbajnokságok rendezésének gazdasági és turisztikai hatásai
: Brogyay Dániel
: Brogyay Dániel
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Az üzleti klubok működése és jelentősége a Gastro Business Club példáján
: Motyovszki Noémi
: Motyovszki Noémi
Az utóbbi három labdarúgó világbajnokságok összehasonlítása és gazdasági hatása turizmusra.
: Dubik Igor
: Dubik Igor
A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában
: Maglóczki Kíra
: Maglóczki Kíra
A fogyasztói árak időbeli alakulása, a fogyasztói kosár szerkezetének és különböző változatainak (teljes, nyugdíjas) összehasonlítása
: Simon Tímea
: Simon Tímea
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda
: Kiss Amanda
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Similar Items
-
Az átigazolási piac szerepe a sportban
: Tóth Tamás Krisztián
Published: (2014) -
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő -
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel -
A futball átigazolási piaca
: Keskeny Richárd Gábor -
A labdarúgó klubok működése számviteli megközelítésben, egy kis nemzetközi kitekintéssel
: Vincze Péter