A Soliteint Luxury Gold kozmetikumcsalád piaci bevezetése
Elmentve itt :
Szerző: | Szolnoki Zita Rózsa |
---|---|
További közreműködők: | Kasza Lajos |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Soliteint Kozmetikum Piaci bevezetés Marketingkommunikació |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13338 |
Hasonló tételek
A MOL Gold és Silver üzemanyagkártyák piaci helyzetének bemutatása központban a fogyasztók véleményével
: Tóth Anikó Erzsébet
: Tóth Anikó Erzsébet
A Liquid Gold Kft. raktározási nehézségei és lehetséges megoldásai
: Urbán Zoltán
: Urbán Zoltán
Pagát Gold Zrt. marketing tevékenysége és marketing stratégiájának elemzése
: Bácsi Bence
: Bácsi Bence
Luxury treehouses in Hungary
: Izsák Dóra
: Izsák Dóra
Driving Luxury in the Racetrack A Comparative Analysis of Luxury Brand Marketing Strategies in Motorsports
: Chavez Mora Rafael
: Chavez Mora Rafael
A minőségi import sörpiac fejlődése és kereskedelmének bemutatása a Liquid Gold Kft. gyakorlatában
: Tollas Csilla
: Tollas Csilla
The growth of luxury hotels in Budapest
: Szenteleki Fanni
: Szenteleki Fanni
Driving Luxury on the Race Track A Comparative Analysis of Luxury Brand Marketing Strategies in Motorsports
: Chavez Mora Rafael
: Chavez Mora Rafael
Luxury tourism and millenials, case of MOROCCO
: Khoudarif Mohammed-Amine
: Khoudarif Mohammed-Amine
Interpretation of luxury hotel services in Budapest
: Nagy Aliz
: Nagy Aliz
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
Branding Excellence in Luxury Tourism Insights from Global Destinations
: Boskovic Gojko
: Boskovic Gojko
A koronavírus okozta gazdasági hatások a zeneiparra a Gold Record Music Kft. zenei management cég példáján keresztül
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Chinese consumer behavior toward luxury brands purchasing.
: Sayaseng Sandy
: Sayaseng Sandy
The Crisis Communication and the Reputation of Widely Acknowledged Luxury Brands
: Lakatos Lolita
: Lakatos Lolita
Útlemondás biztosítás piaci bevezetése
: Extra Dániel
: Extra Dániel
Libra Virtua piaci bevezetése
: Filipovski Ljiljana
Megjelent: (2013)
: Filipovski Ljiljana
Megjelent: (2013)
Implications of food waste management in luxury hotels A case study of InterContinental Budapest
: Várfalvi Yvett
: Várfalvi Yvett
Egy új termék piaci bevezetése
: Kertész Péter
: Kertész Péter
Loyalty is Awesome - Creating the Ultimate Loyalty Program for Luxury Hotel Chains
: Nagy András Viktor
: Nagy András Viktor
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente
: Markó Levente
A Bernat kültéri lámpacsalád piaci bevezetése
: Varga Bernát Kristóf
: Varga Bernát Kristóf
A LED filament lámpa piaci bevezetése
: Csapó Roland
: Csapó Roland
5G globális társadalmi és gazdasági hatásai. 5G magyarországi bevezetése.
: Szolnoki Kristóf
: Szolnoki Kristóf
Saját vállalkozás létesítése és piaci bevezetése
: Berkes Krisztina Sára
: Berkes Krisztina Sára
Fenegyerek pálinkacsalád piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Pásztor Bence Sándor
: Pásztor Bence Sándor
Az ARS online reklámadatbázis piaci bevezetése
: Nagy Bernadett
: Nagy Bernadett
Impact of organizational culture on organizational commitment in the luxury hotel segment A case study at Four Seasons Hotel
: Kabyl Yernar
: Kabyl Yernar
Egy új termék piaci bevezetése Creamy Creations, a kreatív joghurt /
: Mészáros Cintia
: Mészáros Cintia
A Zilola termék piaci bevezetése saját módszerrel.
: Fábos Lills
: Fábos Lills
A Mavic Air típusú drón piaci bevezetése
: Tóth Evelin Borbála
: Tóth Evelin Borbála
Sofitel Luxury Hotel Budapest étlap, itallap elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Study on Comparing Published and Non-Published Loyalty Programs of Five Stars’ Luxury Hotels
: Málinger Daniella
: Málinger Daniella
The role of on-property organized events in luxury hotels in the United States and their effects on hotel management
: Ürögi Ákos Boldizsár
: Ürögi Ákos Boldizsár
The impact of COVID-19 on the Talent Acquisition in the Hospitality Industry – The case of Vietnamese luxury hotels
: Dao Minh Phuong
: Dao Minh Phuong
Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Egy innovatív labordiagnosztikai eszköz piaci bevezetése Magyarországon
: Csillagh Borbála Anna
: Csillagh Borbála Anna
The expectations and experiences of international tourists in Vietnam’s luxury hotel segment an exploratory investigation of service quality and guest satisfaction from the guest’s perspective
: Nguyen Tien Phong
: Nguyen Tien Phong
How social media activities can help reaching more customers in a luxurious environment?
: Putz Dóra
: Putz Dóra
A Fanta Instamix piaci bevezetése és eladásának elemzése
: Draskovits Dániel
: Draskovits Dániel
Hasonló tételek
-
A MOL Gold és Silver üzemanyagkártyák piaci helyzetének bemutatása központban a fogyasztók véleményével
: Tóth Anikó Erzsébet -
A Liquid Gold Kft. raktározási nehézségei és lehetséges megoldásai
: Urbán Zoltán -
Pagát Gold Zrt. marketing tevékenysége és marketing stratégiájának elemzése
: Bácsi Bence -
Luxury treehouses in Hungary
: Izsák Dóra -
Driving Luxury in the Racetrack A Comparative Analysis of Luxury Brand Marketing Strategies in Motorsports
: Chavez Mora Rafael