Az Uptostyle - online magazin & webshop - Showroom megalakulásának körülményei
Saved in:
Main Author: | Berczeli Betty |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Uptostyle Online Magazin & Webshop Marketingkommunikáció Online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13349 |
Similar Items
Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja
: Pósafalvi Anett
: Pósafalvi Anett
Fenntartható Showroom kialakítása - Van-e létjogosultsága egy fenntartható Showroom létrehozásának - Megvalósítási tanulmány bemutatása
: Kalós Petra
: Kalós Petra
Fenntartható Showroom kialakítása - Van-e létjogosultsága egy fenntartható showroom létrehozásának - Megvalósítási tanulmány bemutatása
: Kalós Petra
: Kalós Petra
A Hook magazin Egy online magazin fogyasztói szokásainak elemzése
: Munkácsi Edit
: Munkácsi Edit
Átalakuló takarékszövetkezeti szektor-a Zala Takarékszövetkezet megalakulásának tükrében
: Réti Petra
: Réti Petra
Egy magazin újjászületése Magyarországon A Men's Health magazin magyarországi relaunch kampányának elemzése
: Gergely Patrícia
: Gergely Patrícia
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér
: Szabó Tamás Olivér
Információbiztonság kialakítása és nehezítő körülményei vállalatoknál
: Kátai Károly Róbert
: Kátai Károly Róbert
A HOT! Magazin olvasóinak hirdetésekkel kapcsolatos attitűdjei
: Orosz Flóra
: Orosz Flóra
Webshop indítás lépései egy konkrét webshop példáján keresztül
: Varga Balázs
: Varga Balázs
A Mintamenza Program kialakulásának körülményei és kritikus pontjainak bemutatása
: Végh Adrien Enikő
: Végh Adrien Enikő
A Milka Dark Milk bevezetésének körülményei és sikerességének elemzése
: Szele Réka Erzsébet
: Szele Réka Erzsébet
A hot! magazin jelenléte a Magyar nyomtatott sajtópiacon.
: Bezzeg Krisztina
: Bezzeg Krisztina
A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban
: Péter Dóra
: Péter Dóra
A bulvársajtó sajátosságainak bemutatása a HOT! Magazin elemzésén keresztül
: Mészáros Vivien
: Mészáros Vivien
Az online kereskedelem alakulása és egy webshop sikertényezőinek a titka
: Vas Izsák
: Vas Izsák
A Rockstar Magazin marketingkommunikációs elemzése és megfejtése avagy hogyan élheti reneszánszát egy nyomtatott magazin a digitális korban csupán marketingkommunikációs eszközei sikeres használatával
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
Webáruház felépítése az alapoktól elméletben és gyakorlatban napjaink megváltozott piaci körülményei között
: Makra Márió
: Makra Márió
Webshop fejlesztése idősebb korosztálynak
: Tarjáni Dominik
: Tarjáni Dominik
Keresőmarketing, a Zwack webshop tükrében
: Marczer Anna
: Marczer Anna
Modern Webshop fejlesztés MERN stackkel
: Téringer Alex
: Téringer Alex
Pénzügyi tervezés, adótervezés Webshop vállalkozásoknál
: Mészáros Csaba
: Mészáros Csaba
Webshop folyamatok egy kereskedelmi cégnél
: Filipánics András
: Filipánics András
Launching and operating a webshop in Hungary
: Pallai Dániel
: Pallai Dániel
A 4 csillagos szállodák üzemeltetésének körülményei az NH Budapest City szálloda gazdasági háttere alapján
: Pálinkás Balázs
: Pálinkás Balázs
Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével
: Dévényi Anna Ágnes
: Dévényi Anna Ágnes
Webshop piaci bevezetése és a forgalom növekedésére szolgáló online marketing eszközök
: Kovács Barnabás
: Kovács Barnabás
A bizonytalanság körülményei között hozott üzleti döntések, különös tekintettel a turisztikai vállalkozások döntéseire
: Balogh Benjámin Attila
: Balogh Benjámin Attila
A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül
: Dévai Dóra
: Dévai Dóra
Az Ital Magyarország Kft. webshop indítási projektje
: Timbókovics Péter Kristóf
: Timbókovics Péter Kristóf
Online Festmény Webshop készítése, NoSQL adatbázissal, egy kiegészítő C#-os asztali alkalmazással
: Csordás Barna
: Csordás Barna
Egy induló Webshop marketingkommunikációs lehetőségei 2021-ben
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
Startup webshop bevezetése, a közösségi médiába marketingkommunikációval
: Ferenci Noel
: Ferenci Noel
Die Errichtung eines Webshops und seine Markteinführung
: Csábi Anett
: Csábi Anett
Egy webshop forgalmának növelése folyamatoptimalizálással Hogyan hat vissza a folyamatoptimalizálás az értékesítés volumenére?
: Szautner Máté Miklós
: Szautner Máté Miklós
A Forma 1 gazdasági felépítése, valamint a 2017-es tulajdonos váltás körülményei és hatásai a sportra
: Laczó Nóra Gabriella
: Laczó Nóra Gabriella
Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése
: Boncz Anna Mária
: Boncz Anna Mária
Konverzió- és kosárérték növelés a Praktiker Webshop esetében
: Erdei Miklós
: Erdei Miklós
A Praktiker webshop működésének bemutatása. Az internetes marketing eszközök elemzése.
: Zsalakó Zsolt
: Zsalakó Zsolt
Az E-kereskedelem alakulása és a Webshop logisztika Kft. bemutatása
: Bereczki Bence
: Bereczki Bence
Similar Items
-
Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja
: Pósafalvi Anett -
Fenntartható Showroom kialakítása - Van-e létjogosultsága egy fenntartható Showroom létrehozásának - Megvalósítási tanulmány bemutatása
: Kalós Petra -
Fenntartható Showroom kialakítása - Van-e létjogosultsága egy fenntartható showroom létrehozásának - Megvalósítási tanulmány bemutatása
: Kalós Petra -
A Hook magazin Egy online magazin fogyasztói szokásainak elemzése
: Munkácsi Edit -
Átalakuló takarékszövetkezeti szektor-a Zala Takarékszövetkezet megalakulásának tükrében
: Réti Petra