A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Bús Szilvia |
---|---|
További közreműködők: | Fabula László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | vevőelégedettség Happy Day Rauch Hungária Kft. marketingmix STEEP SWOT |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13353 |
Hasonló tételek
A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata
: Turcsán Dávid
: Turcsán Dávid
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
A Rauch Hungária Kft. piaci környezetének és termékeinek vizsgálata
: Újmári-Tóth Gréta
: Újmári-Tóth Gréta
RAUCH HUNGÁRIA KFT TEVÉKENYSÉGÉNEK ÉS PIACI KÖRNYEZETÉNEK ELEMZÉSE
: Újmári-Tóth Gréta
: Újmári-Tóth Gréta
A RAUCH Hungária Gyümölcsfeldolgozó és Kereskedelmi Kft. beszerzési rendszerének vizsgálata
: Monda-Fehér Anna
: Monda-Fehér Anna
A Rauch Hungária Kft. számviteli és controlling riportrendszerének bemutatása és egymásnak való megfeleltetése
: Stammel Dóra
: Stammel Dóra
A készletgazdálkodás és a vevőelégedettség kapcsolata
: Pintér Sára
: Pintér Sára
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
Caffeine consumption in modern day society
: Ágner Kristóf Bence
: Ágner Kristóf Bence
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
The contrasts of happiness between third and first world countries
: Franco Contreras Renata
: Franco Contreras Renata
A Mozaik Áruház Kft. tevékenysége, és egy új termékének piaci bevezetése
: Vida Rebeka
: Vida Rebeka
A bioélelmiszerek értékesítési sajátosságai és a vásárlási szokásainak vizsgálata
: Wimmer Szilvia
: Wimmer Szilvia
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
A Budapest Bank Zrt. Hitelkártya Termékének Bemutatása Marketing Szemmel
: Ménesi Dávid
: Ménesi Dávid
A marketingkommunikáció és a vevőelégedettség jelentősége a kulturális szektorban
: Herczeg András
: Herczeg András
Ellátási rendszer vizsgálata a MVM Paksi Atomerőmű Zrt. egy stratégiai termékének vonatkozásában
: Sárközi Petra
Megjelent: (2014)
: Sárközi Petra
Megjelent: (2014)
Days of future passed an investigation into the perceived generation gap between teachers and students in Hungarian higher education
: Chandler Nick
Megjelent: (2016)
: Chandler Nick
Megjelent: (2016)
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
Meat Substitutes & Other Nutritional Trends Of Present Days
: Takács Tamás
: Takács Tamás
Egy rendezvény online marketingkommunikációja és a vevőelégedettség a Lovasok.hu-nál
: Andor Judit
: Andor Judit
Az Agrár-Vállalkozási Hitelgarancia Alapítvány portfóliókezesség termékének kiterjesztése állami viszontgarancia használatával
: Papp Krisztina Anita
: Papp Krisztina Anita
A Harmónia Day Spa fenntarthatósága Budapest XI.kerületében
: Virág Violetta
: Virág Violetta
A Setech Hungária Kft. értékesítési stratégiájának az elemzése.
: Monori Kristóf
: Monori Kristóf
Comparison of Hungary and Germany with regard to the Happy Planet Index and the Human Development Index
: Antal Katinka
: Antal Katinka
The examination of the increasing importance and potential of LGBT tourism in our days
: Pintér Dóra
: Pintér Dóra
A Partner in Pet Food Hungária Kft. értékesítési csatornáinak elemzése
: Kedves Richárd
: Kedves Richárd
Impact Of Employees’ Spiritual Welfare and Happiness on Customer Satisfaction and Value Creation A Comparison Between Hungary and The United Kingdom
: Molnár Dzsenna Hanna
: Molnár Dzsenna Hanna
A Clean Center Kft. értékesítési rendszerének vizsgálata a tisztítószer ipar sajátosságai tükrében
: Mozsárik Laura
: Mozsárik Laura
Csabai kolbász, mint hungarikum értékesítési sajátosságai
: Bukris Gréta
: Bukris Gréta
Oney Magyarország Zrt. marketingkommunikációs tevékenységének elemzése egy kiemelt termékének vonatkozásában és javaslattétel a fejlesztésre
: Schlakker Evelin Emese
: Schlakker Evelin Emese
A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése.
: Csordás Noémi
: Csordás Noémi
Értékesítési stratégia, az értékesítési csatornák működése, gazdálkodás és hatékonyság kérdéseinek vizsgálata a Wáberer Hungária Biztosító Zrt.-nél
: Gál Zsófia
: Gál Zsófia
A marketing kommunikáció sajátosságai a különböző értékesítési kapcsolatokban
: Králik Virág
: Králik Virág
A budapesti ötcsillagos luxusszállodák értékesítési szolgáltatásainak marketingeszközeinek sajátosságai
: Melcher Bálint
: Melcher Bálint
Welcome Day Neustrukturierung und weitere Instrumente der Mitarbeitermotivation bei Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.
: Nagyfeeő Odett
: Nagyfeeő Odett
Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketing stratégiája – Porsche Hungária
: Bóka Gergely
: Bóka Gergely
SZAKMAI ORVOS KONFERENCIÁK ÖSSZEHASONLÍTVA EGYÉB TÍPUSÚ RENDEZVÉNYEKKEL - A DAY HOLIDAY KFT. RENDEZVÉNYSZERVEZŐ CÉG MUNKÁJÁN KERESZTÜL
: Hujter Szimonetta
: Hujter Szimonetta
E-kereskedelem trendek, és fogyasztói szokások vizsgálata az About You és Fashion Days webáruház értékesítésének szemszögéből
: Solti Noémi Éva
: Solti Noémi Éva
Projektfinanszírozás sajátosságai az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft.-nél a járműgyártás aspektusából
: Kun-Szabó Anikó
: Kun-Szabó Anikó
Hasonló tételek
-
A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata
: Turcsán Dávid -
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel -
A Rauch Hungária Kft. piaci környezetének és termékeinek vizsgálata
: Újmári-Tóth Gréta -
RAUCH HUNGÁRIA KFT TEVÉKENYSÉGÉNEK ÉS PIACI KÖRNYEZETÉNEK ELEMZÉSE
: Újmári-Tóth Gréta -
A RAUCH Hungária Gyümölcsfeldolgozó és Kereskedelmi Kft. beszerzési rendszerének vizsgálata
: Monda-Fehér Anna