Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Tímea Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Hamburger Béla |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | E-kereskedelem Webáruház Divatáru Marketingterv Elektronikus kereskedelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1336 |
Hasonló tételek
A quick commerce megjelenésének hatásai a hazai fogyasztói szokásokra
: Nagy András Zalán
: Nagy András Zalán
Egy kézműves termékeket forgalmazó webáruház indításának terve
: Káplárné Molnár Anna
: Káplárné Molnár Anna
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint
: Böszörményi Bálint
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv létrehozása a "STÉG24" részére
: Kapfinger Eszter
: Kapfinger Eszter
A webáruház marketing területei és módszerei
: Szoljár Dzsenifer Vivien
: Szoljár Dzsenifer Vivien
Üzleti terv kidolgozás a Puzzle Moments számára
: Mészáros Márk
: Mészáros Márk
Marketingstratégiai koncepció és marketing terv kidolgozása a Berga Color Bt. számára
: Bergendy Balázs
: Bergendy Balázs
Termelői Online Webáruház
: Kollár Zoltán
: Kollár Zoltán
Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára
: Pálinkás Péter
: Pálinkás Péter
Webáruház működtetése a gyakorlatban
: Kovács Lídia Éva
: Kovács Lídia Éva
Egy startup webáruház kereskedelmi, marketing és logisztikai folyamatai
: Fekete Roland
: Fekete Roland
Egy reszponzív webáruház készítése
: Gergics Milán
: Gergics Milán
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba
: Fábián Csaba
Webáruház fejlesztése agilis módszertanok szerint
: Riczu Ádám
: Riczu Ádám
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia
: Mészáros Klaudia
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Működő vállalat számára elkészített és megvalósított marketingkommunikációs terv elemző bemutatása
: Sánta Réka Krisztina
: Sánta Réka Krisztina
A Babaszafari webáruház marketingkommunikációjának eredmény- és hatékonyságvizsgálata
: Hordós Ivett
: Hordós Ivett
Webáruház működésének folyamatai a Tesco webáruházán bemutatva
: Pente Patrik
: Pente Patrik
Webáruház készítés az Equi-Time Kft.-nek
: Ábrahám László
: Ábrahám László
Adatbázistervezés - Táplálékkiegészítő webáruház adatbázisának felépítése és üzemeltetése
: Gulyás Előd
: Gulyás Előd
Görög gyorsétterem marketing terve
: Mucsi Bence
: Mucsi Bence
Social médiában folytatott online marketing tevékenység bemutatása a Shop Builder webáruház példáján keresztül
: Szalai Dávid
: Szalai Dávid
Egy webáruház elkészítésének szempontjai és kihívásai a D’Orion Direct Kft. példáján keresztül
: Márton Tímea
: Márton Tímea
Egy fiktív budapesti újhullámos cukrászda marketing terve
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
A MANUFAKTORTA CUKRÁSZDA MARKETING TERVE
: Ádám Mónika
: Ádám Mónika
Alapítandó oktatási vállalkozás marketing terve
: Pékné Beke Renáta
: Pékné Beke Renáta
Tananyag az online marketing oktatásához kereskedelmi technikumok és szakképző iskolák számára
: Hazslinszky Andrea
: Hazslinszky Andrea
A modellezés új dimenzióinak bevezetése egy webáruház példáján keresztül
: Mihályfi Bálint
Megjelent: (2014)
: Mihályfi Bálint
Megjelent: (2014)
Kisvállalati webáruház létrehozásának vizsgálata a RAKTECH Magyarország Kft. aspektusából
: Grajzel Ádám
: Grajzel Ádám
A Configurator Informatikai Kft (Onlinetoner webáruház) értékesítési és marketingtratégiája
: Fövenyessy Pálma Éva
: Fövenyessy Pálma Éva
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia
: Maarouf Vivien Patrícia
A Pici Paci Udvarház marketing terve
: Pirosné Csik Julianna
: Pirosné Csik Julianna
Olasz tésztaüzem és kereskedés marketing terve
: Bártfai Soma
: Bártfai Soma
Hasonló tételek
-
A quick commerce megjelenésének hatásai a hazai fogyasztói szokásokra
: Nagy András Zalán -
Egy kézműves termékeket forgalmazó webáruház indításának terve
: Káplárné Molnár Anna -
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea -
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence -
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint