The International Marketing Strategy of Tesla, Inc. in Germany
Elmentve itt :
Szerző: | Farkas Dániel |
---|---|
További közreműködők: | Szabó Dr. habil Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Tesla Németország Elektromos autók |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13414 |
Hasonló tételek
A Tesla, Inc. (TESLA) értékesítési és marketingstratégiája
: Janiga Gergely
: Janiga Gergely
A Tesla Inc. értékelése
: Micsky Edina
: Micsky Edina
TESLA, INC. iPARÁGELEMZÉSE ÉS PÉNZÜGYI HELYZETÉNEK VIZSGÁLATA
: Pataki Márk
: Pataki Márk
A Tesla Inc. fejlődése és hatása Magyarország autópiacára
: Papp Márk Viktor
: Papp Márk Viktor
Az autógyártás és a megújuló energia forradalmi újításai, a Tesla, Inc. értékelése
: Gergely Gábor Attila
: Gergely Gábor Attila
Alternatív energiaforrások az autóiparban, avagy új fejlesztések, üzleti modellek és marketing stratégiák, főként a Tesla, Inc.-nél
: Lascsik Bence
: Lascsik Bence
A Tesla, Inc. marketingstratégiájának vizsgálata és a CEO Elon Musk befolyása a cégre és az ügyfelekre vonatkozóan
: Rajos Rubina
: Rajos Rubina
A Tesla felemelkedése és stratégiájának kiválósága
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
Comparison the marketing activity of the tertiary education in Germany and in Hungary
: Nyári Tünde
: Nyári Tünde
Germany's trade and investment policy after the international financial crisis (special regard to german-us trade relations)
: Szabó Tamás
: Szabó Tamás
The economic and social effects of migration in Germany.
: Pádár Bernadett
: Pádár Bernadett
FDI inflows and international strategies of the multinational enterprises in Hungary
: Csintalan Nikolett
: Csintalan Nikolett
Turkish minority in Germany how Turkish political transnationalism affects the German welfare state
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
Analysis of the sales strategy of Front-Dent Kft. in comparison to international players in the Hungarian market
: Keszthelyi Katalin
: Keszthelyi Katalin
The Future of the Online Grocery Shopping in Germany and in Hungary
: Márton Bálint
: Márton Bálint
Sustainability and Environmental Awareness in the Hotel Industry in Germany
: Szerdahelyi Isabel Juliette
: Szerdahelyi Isabel Juliette
The Competitive Environment for the Paper Industry in Ireland and Germany
: Mérai Natasa Anna
: Mérai Natasa Anna
Fundamental Analysis of Citigroup Inc. Assessing Stock Price Valuation and Market Efficiency
: Balogh David
: Balogh David
Stratégie d'entrée dans le marché international
: Raslan Nour El Dine
: Raslan Nour El Dine
A Nike Inc. fundamentális vállalatértékelése
: Birkás Gréta
: Birkás Gréta
Renewable energy and its trade in Europe, specifically Germany
: Horváth Flóra Annamária
: Horváth Flóra Annamária
A Tesla marketing és értékesítési stratégiájának a vizsgálata, illetve hatása az autóiparra
: Cao Anh Tuan
: Cao Anh Tuan
The Influence of Chinese-Hungarian Cultural Differences on International Business Negotiation Strategy
: Cao Gaojie
: Cao Gaojie
The conformation of Germany's economic and social situation before and after the reunification
: Eisrich Márta Mária
: Eisrich Márta Mária
Impact of the EU on founding country Germany and accession country Greece
: Hofmann Jana
: Hofmann Jana
Comparative Analysis of Startup Financing Ecosystems in the United States and Germany
: Khan Arsalan
: Khan Arsalan
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely
: Topor Gergely
A PTC Inc. vállalat üzleti modellje
: Czoffer Klaudia Anna
: Czoffer Klaudia Anna
Alternatívák avagy a környezettudatosság jelentősége és a Tesla Motors
: Vadász Bernadett Anna
: Vadász Bernadett Anna
A Walmart Inc. online rendelés adatainak elemzése
: Juhász Dominik
: Juhász Dominik
Apple Inc.'s Public Relations in the Digital Age A Comprehensive Assessment of Online and Offline
: Yozkalach Aytug
: Yozkalach Aytug
Building a Competitive Marketing Strategy for Ezerszin Kft.
: Gódor Dániel
: Gódor Dániel
Global Value Chain, Foreign Trade and Foreign Direct Investment of the economy of Germany
: Nimako Jennifer
: Nimako Jennifer
Comparison of Hungary and Germany with regard to the Happy Planet Index and the Human Development Index
: Antal Katinka
: Antal Katinka
Az elektromobilitás megítélése és várható jövője hazánkban a Tesla példáján keresztül
: Nagy Dénes
: Nagy Dénes
The Marketing Strategy of Volkswagen to Conquer the EV Market
: Wood Áron Connor
: Wood Áron Connor
Hasonló tételek
-
A Tesla, Inc. (TESLA) értékesítési és marketingstratégiája
: Janiga Gergely -
A Tesla Inc. értékelése
: Micsky Edina -
TESLA, INC. iPARÁGELEMZÉSE ÉS PÉNZÜGYI HELYZETÉNEK VIZSGÁLATA
: Pataki Márk -
A Tesla Inc. fejlődése és hatása Magyarország autópiacára
: Papp Márk Viktor -
Az autógyártás és a megújuló energia forradalmi újításai, a Tesla, Inc. értékelése
: Gergely Gábor Attila