A Dolce&Gabbana luxusparfümök magyarországi marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dér-Göndöcs Maja
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Luxusparfüm
Dolce&Gabbana
Marketingstratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/13418

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg13418
005 20221011102520.0
008 171202suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dér-Göndöcs Maja 
245 1 2 |a A Dolce&Gabbana luxusparfümök magyarországi marketingstratégiája  |c Dér-Göndöcs Maja  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Luxusparfüm 
695 |a Dolce&Gabbana 
695 |a Marketingstratégia 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13418/1/D%C3%A9r-G%C3%B6nd%C3%B6cs%20Maja_C2GPDY_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13418/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20enged%C3%A9ly_D%C3%A9r-G%C3%B6nd%C3%B6cs%20Maja_C2GPDY.pdf  |z Dokumentum-elérés