A Telekom Volt Fesztivál marketingstratégiájának elemzése
Saved in:
Main Author: | Sebestyén Nikolett |
---|---|
Other Authors: | Kasza Lajos |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Szolgáltatásmarketing VOLT Fesztivál |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13427 |
Similar Items
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi
: Süle Noémi
A Telekom Volt Fesztivál fejlesztési és újrapozícionálási lehetőségeinek bemutatása
: Hajcser Eszter Patrícia
: Hajcser Eszter Patrícia
A Telekom Volt Fesztivál szállás lehetőségeinek elemzése és azok fejlesztési lehetőségei
: Menyhárt Krisztina
: Menyhárt Krisztina
A Sziget Fesztivál, Balaton Sound és Volt Fesztivál italkínálatának vizsgálata
: Márton Richárd
: Márton Richárd
A fesztiválok városa Sopron. A város idegenforgalmának elemzése a jelentősebb fesztiválok, kiemelten a VOLT Fesztivál hatásait vizsgálva.
: Tóth Rita
: Tóth Rita
ADATTISZTÍTÁS - A PROJEKT SIKERES VOLT?!
: Vilmányi Viktória
: Vilmányi Viktória
Az Árkádia hangszerbolt marketingstratégiájának kialakítása
: Sebestyén Roland
: Sebestyén Roland
A volt szovjet Közép-Ázsia gazdaságtana
: Hegyaljai Rudolf
: Hegyaljai Rudolf
Touristic and social impact of Volt festival on Sopron
: Kátai Angéla
: Kátai Angéla
Szlovénia gazdasági kapcsolatai a volt jugoszláv tagállamokkal
: Buncsek Adél
: Buncsek Adél
A Telekom Kraft. A Telekom fiataloknak kialakított márkájának elemzése.
: Ujhelyi Dorottya
: Ujhelyi Dorottya
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Hollandia gazdasági kapcsolatai volt gyarmataival a 21.században
: Kovács Luca
: Kovács Luca
A diplomáciai protokoll sajátosságai, valamint különbözőségei Nagy-Britannia és volt gyarmatainak vonatkozásában
: Szalkai Nikolett
: Szalkai Nikolett
A BDO marketingstratégiájának elemzése
: Hosnyánszki Alexandra
: Hosnyánszki Alexandra
A Sziget Kulturális Menedzser és Rendezvényszervező Iroda marketingstratégiájának elemző értékelése a Balaton Sound fesztivál példáján keresztül
: Jakab András Dávid
: Jakab András Dávid
A katedra volt az ő világa - Csernyák László életútja
: Molnár Sándor
Published: (2023)
: Molnár Sándor
Published: (2023)
Zamárdi Kalandpark marketingstratégiájának elemzése
: Smolár Fanni
: Smolár Fanni
Székesfehérvár település marketingstratégiájának elemzése
: Kromberger Bence
: Kromberger Bence
Volt téglagyári terület rehabilitációjával egy új városközpont kialakításának projektterve
: Makár Brigitta
: Makár Brigitta
Telekom ügyfelek online vásárlási szokásai
: Babucs Nikolett
: Babucs Nikolett
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Az MKB Private Banking marketingstratégiájának és ügyfeleinek elemzése
: Szécsi Nikolett
: Szécsi Nikolett
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
Viselkedéstechnikai különbségek és hasonlóságok Spanyolország és a volt gyarmatai között
: Csóré Kristóf
: Csóré Kristóf
A Startapro.hu marketingstratégiájának elemzése
: Kóbor Petra
: Kóbor Petra
A Scitec Nutrition marketingstratégiájának elemzése
: Balázs Gergő Attila
: Balázs Gergő Attila
A MARSO Kft. marketingstratégiájának elemzése
: Sári Ditta
: Sári Ditta
A Gyermelyi vállalatcsoport marketingstratégiájának elemzése
: Zelenák Márk
: Zelenák Márk
A LEGO Csoport marketingstratégiájának elemzése
: Hunyady Máté Gábor
: Hunyady Máté Gábor
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina
: Antal Brigitta Krisztina
VoLTE szolgáltatás kiépítésének és bevezetésének gazdasági és társadalmi tényezői
: Németi József
: Németi József
Egy fesztivál IT folyamatmodellezése, elemzése és optimalizálása
: Várkonyi Balázs
: Várkonyi Balázs
Bécs turizmus marketingstratégiájának hatékonysági elemzése
: Hajdú Anna Hajnalka
: Hajdú Anna Hajnalka
Külföldi felsőoktatási intézmény marketingstratégiájának elemzése
: Punk Dóra
: Punk Dóra
OTP Ingatlanpont Kft. marketingstratégiájának elemzése
: Bátori Edina
: Bátori Edina
A Balaton Sound Fesztivál szálláshely lehetőségeinek elemzése
: Mihályi Amanda Noémi
: Mihályi Amanda Noémi
A kállósemjéni Kállay Kúria marketingstratégiájának elemzése
: Tóth György
: Tóth György
A Stabil-Invest Kft. marketingstratégiájának elemzése
: Kovács Edina
: Kovács Edina
A Danubius Hotel Gellért**** marketingstratégiájának elemzése
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
Similar Items
-
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi -
A Telekom Volt Fesztivál fejlesztési és újrapozícionálási lehetőségeinek bemutatása
: Hajcser Eszter Patrícia -
A Telekom Volt Fesztivál szállás lehetőségeinek elemzése és azok fejlesztési lehetőségei
: Menyhárt Krisztina -
A Sziget Fesztivál, Balaton Sound és Volt Fesztivál italkínálatának vizsgálata
: Márton Richárd -
A fesztiválok városa Sopron. A város idegenforgalmának elemzése a jelentősebb fesztiválok, kiemelten a VOLT Fesztivál hatásait vizsgálva.
: Tóth Rita