A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában
Elmentve itt :
Szerző: | Pál Ágota |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dr. Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vodafone Digitális média Reklámfilmek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13438 |
Hasonló tételek
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában
: Hangonyi Anna
: Hangonyi Anna
Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában
: Bartus Réka
: Bartus Réka
A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
: Báló Júlia
: Báló Júlia
A Vodafone online értékesítésének bemutatása, a vásárláshoz vezető sikeres digitális megoldások
: Gyebnár Zita
: Gyebnár Zita
A Vodafone arculatváltása
: Gyebnár Zita
: Gyebnár Zita
Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában
: Kaspár Norbert
: Kaspár Norbert
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
A PPC és a SEO szerepe a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációjában
: Schmikl Norbert
: Schmikl Norbert
A Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiája
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
A Vodafone válasza a globalizációs kihívásokra
: Szépfalvi Zsuzsanna
: Szépfalvi Zsuzsanna
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
A Vodafone Magyarország Zrt. tevékenységének elemzése
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
A CRM rendszer bevezetése a Vodafone Magyarországnál
: Joó Sándor
: Joó Sándor
A Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok
: Török Szilvia
: Török Szilvia
A digitális bennszülöttek közösségi média használata
: Machalik Krisztina
: Machalik Krisztina
A digitális média szerepe az esküvőiparban
: Pataki Dorina
: Pataki Dorina
Összeolvadás, mint innováció a Vodafone és UPC esetén
: Franyó Bettina Sixtin
: Franyó Bettina Sixtin
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter
: Varga Péter
A kereskedelmi folyamatok átalakulása a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Komlóné Dobóczi Valéria
: Komlóné Dobóczi Valéria
A nők helyzete a Vodafone Szolgáltató Központ budapesti irodájában
: Patócs Viktória Anna
: Patócs Viktória Anna
A kereskedelmi folyamatok átalakulása a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Komlóné Dobóczi Valéria
: Komlóné Dobóczi Valéria
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
CSR stratégia lehetőségeinek kiaknázása a Vodafone Shared Services Budapestnél
: Váradi Adrienn
: Váradi Adrienn
Az agilis működés bevezetése a Vodafone Magyarország példáján keresztül
: Lomniczi Vivien
: Lomniczi Vivien
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A digitalizáció hatása a munkakörökre egyes szektorokban- Vodafone Magyarország Zrt. telekommunikációs vállalat gyakorlati bemutatásával
: Orosz Dorina
: Orosz Dorina
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Vodafone Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Bodor Nóra
: Bodor Nóra
Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében
: Vajmi Laura
: Vajmi Laura
Vodafone Magyarország Zrt. korlátlan lakossági hangalapú szolgáltatásainak vásárlási szokásai
: Borda Karolina
: Borda Karolina
Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése
: Balsa Zita Eszter
: Balsa Zita Eszter
A Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Szabó Borbála Anna
: Szabó Borbála Anna
Back Office informatikai támogatásának fejlesztése a Vodafone Magyarország Zrt. működésében
: Schrott Tímea
: Schrott Tímea
A Vodafone Global Enterprise Üzlezi Környezetének És Bid Folyamatának Vizsgálata
: Rogoz Balázs
: Rogoz Balázs
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Hasonló tételek
-
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila -
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett -
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István -
A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában
: Ujhelyi Orsolya Ágnes -
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra