Leveraging influencer marketing for sport nutrition supplement brands

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Karanyicz Sára
További közreműködők: Szabó Dr. habil Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Táplálékkiegészítők
Influencer marketing
Sport
Közösségi média
Kutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/13448

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg13448
005 20180626104055.0
008 171204suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Karanyicz Sára 
245 1 0 |a Leveraging influencer marketing for sport nutrition supplement brands  |c Karanyicz Sára  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Az Influencer marketingben rejlő lehetőségek kiaknázása a táplálékkiegészítő márkák körében 
246 1 1 |a Leveraging influencer marketing for sport nutrition supplement brands 
695 |a Táplálékkiegészítők 
695 |a Influencer marketing 
695 |a Sport 
695 |a Közösségi média 
695 |a Kutatás 
700 1 |a Szabó Dr. habil Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13448/1/Karanyicz_S%C3%A1ra_Leveraging_Influencer_Marketing.pdf  |z Dokumentum-elérés