Leveraging influencer marketing for sport nutrition supplement brands
Elmentve itt :
Szerző: | Karanyicz Sára |
---|---|
További közreműködők: | Szabó Dr. habil Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Táplálékkiegészítők Influencer marketing Sport Közösségi média Kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13448 |
Hasonló tételek
Nutrition importance in the sport
: Somodi Balázs
: Somodi Balázs
Analysis of the food supplements market
: Nagy Lilla Katalin
: Nagy Lilla Katalin
Leveraging costumer experiences and online reviews to improve marketing strategies of restaurants
: Hingyi Péter
: Hingyi Péter
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin
: Tarcsai Martin
Could food supplementation of athletes be sustainable?
: Újvári Gréta, et al.
Megjelent: (2024)
: Újvári Gréta, et al.
Megjelent: (2024)
A Scitec Nutrition márkaépítése
: János Gergő
: János Gergő
Examination of healthy nutrition and its effect
: Pekarska Alexandra
: Pekarska Alexandra
A Scitec Nutrition marketingstratégiájának elemzése
: Balázs Gergő Attila
: Balázs Gergő Attila
Az employer branding, mint az Y generációs munkavállaló megszólításának eszköze
: Karanyicz Sára
: Karanyicz Sára
Meat Substitutes & Other Nutritional Trends Of Present Days
: Takács Tamás
: Takács Tamás
Increasing dietary supplement sales with communication plan in a network partner pharmacy
: Szokolay Gergő
: Szokolay Gergő
The reaction on nutrition intolerance and allergy given by hospitality and catering industry
: Lengyel Enikő
: Lengyel Enikő
A kaposvári Scitec Nutrition Szaküzlet stratégiai elemzése és tervezése
: Procenko Alexa
: Procenko Alexa
Athletes brand- and income-building during and after sport career
: Vadnai Benjamin
: Vadnai Benjamin
The E-Sports Market
: Ablonczy Kristóf
: Ablonczy Kristóf
Brand awareness through social media and influencer marketing - Case study Kincsem Hungary
: Kovács Anna
: Kovács Anna
A sport és a marketing kapcsolata a vízilabdában
: Bene Sára
: Bene Sára
Examining the Influence of Athlete Endorsements on the Value of a Brand
: Alanchis Bounbalamy
: Alanchis Bounbalamy
Influencer Marketing in Hungary Exploring Origins, Growth and Implications for Brands and Companies
: Bránát Anna
: Bránát Anna
E-sport és Marketing
: Szenner Alexander
: Szenner Alexander
Effectiveness of Influencer Marketing on Instagram Micro and Macro Influencers’ Effect on Brand loyalty and Purchase Intentions
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
Influencers a passing trend or the future of marketing? /
: Timár Sára
: Timár Sára
Influencer marketing egy influencer szermszögéből
: Pálinkás Szilvia Klaudia
: Pálinkás Szilvia Klaudia
Influencer Marketing
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
Influencer Marketing
: Majkuth Bálint Rudolf
: Majkuth Bálint Rudolf
The Influence of Employer Branding on Generation Y and Z and Its Importance in Hungary
: Óvári Viktor Olivér
: Óvári Viktor Olivér
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka
: Szőke Boglárka
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Sustainable influencer marketing
: Fehér Márton
Megjelent: (2022)
: Fehér Márton
Megjelent: (2022)
A study of the effectiveness of key opinion consumers (KOCs) in influencer marketing on TikTok shop for electronics brands in Vietnam
: Tran Le Hoang
: Tran Le Hoang
Sport és üzlet találkozása, Sport az Üzlet - Üzlet a Sport
: Benke Kata Tekla
: Benke Kata Tekla
Different marketing strategies of sport events The UEFA European Championship 2020, Budapest
: Göndöcs Máté
: Göndöcs Máté
Hasonló tételek
-
Nutrition importance in the sport
: Somodi Balázs -
Analysis of the food supplements market
: Nagy Lilla Katalin -
Leveraging costumer experiences and online reviews to improve marketing strategies of restaurants
: Hingyi Péter -
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin -
Could food supplementation of athletes be sustainable?
: Újvári Gréta, et al.
Megjelent: (2024)