La communication de crise de la société BKK a travers l'exemple de la crise d'e-billet

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hajnal Kata Zsófia
Other Authors: Szilágyi Dr. Katalin
Format: Thesis
Kulcsszavak:Válságkommunikáció
BKK
E-jegy
Tömegközlekedés
Budapest
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/13455

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg13455
005 20180628123555.0
008 171204suuuu hu om 000 fre d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a fr 
100 1 |a Hajnal Kata Zsófia 
245 1 3 |a La communication de crise de la société BKK a travers l'exemple de la crise d'e-billet  |c Hajnal Kata Zsófia  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A BKK krízis kommunikációja az e-jegy krízis példáján keresztül 
246 1 1 |a Crisis communication of BKK through the example of e-ticket crisis 
520 3 |a Budapesti Közlekedési Központ Zrt. (BKK Zrt.), Budapest tömegközlekedési társasága, egyúttal talán az egyik legvitatottabb vállalat a budapesti lakosság körében. Az utóbbi években a vállalat óriási fejlődést mutatott a városi tömegközlekedés fejlesztésében, ezáltal naponta több ezer ember mozgását segítve elő. A cég erőfeszítései és nagymértékű fejlesztéseinek ellenére, azonban még mindig számottevő azon ügyfelek száma, akik rendszeresen adnak hangot elégedetlenségüknek, leginkább a nyújtott szolgáltatások minőségét és a vevői kapcsolatok mélységét kritizálva. Ez utóbbit a BKK sokakszerint rosszul irányítja és elhanyagolja, és az ezekből született számos konfliktus gyakran képzi vita tárgyát a magyarok között. Ebből kifolyólag ezen félreértések, kommunikációs kudarcok és a krízisek sokszor kerülnek a címlapok oldalára. Ennek tekintetében a szakdolgozat célja, hogy megvizsgálja a BKK kommunikációs hatékonyságát, valamint , hogy feltárja a vállalat kritikus helyzetekben történő kommunikációját. A BKK kommunikációs viselkedése egy aktuális esettanulmány keretében kerül elemzésre. Ez a stratégia lehetővé teszi, hogy világosan lássuk, hogy a cég megfelelően tudja-e kommunikálni az őt ért krízist(eket) és ha úgy ítélnénk meg, hogy ez nem így lenne, akkor hogy javaslatokat tehessünk arra, mit lehetne tenni a jövőben annak érdekében, hogy ez a helyzet megforduljon. Ez a munka nem csak szekunder adatok, például szakmai adatbázisok, kereskedelmi folyóiratok, könyvek, magazinok és újságcikkek gyűjteményén, hanem az prímer adatok gyűjtésén alapul. Célszerű ezt a témát egy jól strukturált és tömör kérdőív segítségével elemezni, melynek segítségével egy globálisabb képet nyerhetünk a BKK hírnevéről és imázsáról. Különösen fontos feltárni a budapesti lakosság sokszínű véleményét és attitűdjeit, annak érdekében hogy igazat adhassunk vagy elvethessük a kezdeti hipotézisünket, miszerint a válságkezelés nem erőssége a BKK-nak. Végezetül, a szakdolgozat számos olyan következtetést von le, melyek mind hasznosnak bizonyúlhatnak a vállalat számára, és amelyek megfogadásával az elkövetkezendő évek alatt jó hírnevet biztosíthat magának a BKK. 
695 |a Válságkommunikáció 
695 |a BKK 
695 |a E-jegy 
695 |a Tömegközlekedés 
695 |a Budapest 
700 1 |a Szilágyi Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13455/1/Hajnal%20Kata%20-%20La%20communication%20de%20crise%20de%20la%20soci%C3%A9t%C3%A9%20BKK%20a%20travers%20l%27exemple%20de%20l%27e-billet.pdf  |z Dokumentum-elérés