A Novii Wireless Patch System Magyarországra való bevezetésének marketingstratégiája
Saved in:
Main Author: | Szemeti Dóra |
---|---|
Other Authors: | Heitlerné Lehoczky Dr. Mária |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Termékbevezetés Új termék Versenyhelyzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13476 |
Similar Items
Az axolotl fémbevonási technológia magyarországi bevezetésének marketingstratégiája
: Diósi Gábor György
: Diósi Gábor György
A francia beutazó turizmus Magyarországra
: Tar Bernadett
: Tar Bernadett
Chinggis Khan márka bevezetése Magyarországra
: Otgonbaatar Sarangerel
: Otgonbaatar Sarangerel
Nemzetközi sportrendezvények Magyarországra gyakorolt hatásai
: Hermann Dániel
: Hermann Dániel
Kínai működőtőke-befektetések, különös tekintettel Magyarországra
: István Zoltán
: István Zoltán
Az elektromos autók jelentősége es hatása Magyarországra
: Téli Gergő Zsolt
: Téli Gergő Zsolt
Egy olasz kerámia burkolatmárka magyar piacra való bevezetésének kihívásai
: Tőkés András
: Tőkés András
A Brexit és annak Magyarországra gyakorolt várható hatásai
: Schulek-Tóth Zsófia Mária
: Schulek-Tóth Zsófia Mária
Egyéni cseh vendégek beutaztatása Magyarországra és annak marketingje
: Pénzes Melinda
: Pénzes Melinda
A sportturizmus múltja, jelene és jövője, különös tekintettel Magyarországra
: Hámori Ákos
: Hámori Ákos
A 2003-tól tartó kőolajválság hatásai, különös tekintettel Magyarországra
: Fakhouri Youssef
: Fakhouri Youssef
A nemzetszocializmus kialakulása és térnyerése Németországban, valamint hatásai Magyarországra
: Dajka Levente
: Dajka Levente
Protokoll különböző kultúrákban, különös tekintettel Magyarországra, Spanyolországra és Kínára
: Ráday Vera
: Ráday Vera
Olasz diákcsoportok beutaztatása Magyarországra az Aktív Tours szemszögén keresztül
: Radics Boglárka
: Radics Boglárka
Az Európai Unió költségvetése, támogatási rendszere és hatása Magyarországra
: Nagy Andor Jáno
: Nagy Andor Jáno
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
Emirates marketingstratégiája
: Hegedüs Gergő Gábor
: Hegedüs Gergő Gábor
Az egészség marketingstratégiája egy bolgár joghurt lehetséges piaci bevezetésének elemzése és marketing terv kidolgozása
: Steinhacker Anikó
Published: (2009)
: Steinhacker Anikó
Published: (2009)
A multinacionális vállalatok szerepe a modern gazdaságban - tevékenység-kihelyezés Magyarországra
: Bertalan Kristóf Ferenc
: Bertalan Kristóf Ferenc
A BREXIT MAGYARORSZÁGRA GYAKOROLT HATÁSAI, A KEMÉNY BREXIT SZCENÁRIÓ ESETÉN
: Dóbiás Gergely
: Dóbiás Gergely
A 2017. évi vizes világbajnokság hatása Magyarországra és a sportturizmusára
: Radnai Zsanett
: Radnai Zsanett
A Magyarországra jellemző mikrovállalatok eredményének alakulása, vizsgálata a tulajdonosok szemszögéből
: Szakály Gábor
: Szakály Gábor
Európa Unió oktatáspolitikája és Magyarországra gyakorolt hatása, középpontban a felsőoktatás
: Tarcsafalvy Andrea
: Tarcsafalvy Andrea
A kínai tőkeexport fejlődése, különös tekintettel Fekete-Afrikára és Magyarországra
: Blázsovics Alexandra
: Blázsovics Alexandra
A megújuló energiák hasznosítása az Európai Unióra és Magyarországra vonatkozóan
: Kiss Dániel
: Kiss Dániel
A Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiája
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
Az Európai Unió pénzügyi rendszere különös tekintettel Magyarországra gyakorolt hatása
: Csaba Enikő
: Csaba Enikő
Az FDI beáramlása Magyarországra és az azt befolyásoló kormányzati intézkedések
: Szabó Zsuzsanna
: Szabó Zsuzsanna
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
A francia tőke térnyerése a Visegrádi Négyek gazdaságában, különös tekintettel Magyarországra
: Divinyi Zoltán
: Divinyi Zoltán
A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése - A Mass medical honosítása
: Szabó Elizabeth Blanka
: Szabó Elizabeth Blanka
A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése – A mass medical honosítása
: Szabó Elizabeth Blanka
: Szabó Elizabeth Blanka
A nemzetközi pénzügyi válság hatása Kelet-Közép Európára, különös tekintettel Magyarországra
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
A VirtECS termelésütemezési szoftver, a Flex zalaegerszegi „A” telephelyére való bevezetésének szükségessége
: Toplak András
: Toplak András
Bázel III bevezetésének lépései, a tőkekövetelményeknek való megfelelés hatása a fejlett európai országokban
: Déri Gábor
: Déri Gábor
Café Langit marketingstratégiája
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
Similar Items
-
Az axolotl fémbevonási technológia magyarországi bevezetésének marketingstratégiája
: Diósi Gábor György -
A francia beutazó turizmus Magyarországra
: Tar Bernadett -
Chinggis Khan márka bevezetése Magyarországra
: Otgonbaatar Sarangerel -
Nemzetközi sportrendezvények Magyarországra gyakorolt hatásai
: Hermann Dániel -
Kínai működőtőke-befektetések, különös tekintettel Magyarországra
: István Zoltán