Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Barbara
További közreműködők: Kovács Dr. habil András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketingstratégia
elégedettségmérés
Fogyasztói elégedettség
Marketing
Konferenciaszervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/13489

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg13489
005 20180830104627.0
008 171204suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Barbara 
245 1 3 |a Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával   |c Tóth Barbara  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával  
695 |a Marketingstratégia 
695 |a elégedettségmérés 
695 |a Fogyasztói elégedettség 
695 |a Marketing 
695 |a Konferenciaszervezés  
700 1 |a Kovács Dr. habil András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13489/1/T%C3%B3th%20Barbara%20szakdolgozat%20k%C3%A9sz.pdf  |z Dokumentum-elérés