Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával
Saved in:
Main Author: | Tóth Barbara |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. habil András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia elégedettségmérés Fogyasztói elégedettség Marketing Konferenciaszervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13489 |
Similar Items
Konferenciaturizmus online világa az IIR Magyarország példáján
: Halasi Nikolett
: Halasi Nikolett
Az IIR Magyarország konferenciaszervező cég rendezvényhelyszíneinek választási preferenciái
: Bánóczy Liza Anna
: Bánóczy Liza Anna
A hazai tréningpiac bemutatása az IIR Magyarország példáján keresztül
: Czifra Petra
: Czifra Petra
Az IIR Magyarország Kft. portfóliójának újrastrukturálása a pandémia után
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Online tréningek vizsgálata az IIR Magyarország Kft. példája alapján
: Csontos Petra
: Csontos Petra
Fenntarthatóság szerepe az IIR Magyarország Kft. által szervezett felnőttképzési rendezvényeken.
: Kámán Eszter
: Kámán Eszter
Az IIR Magyarország Kft. konferenciaszervezési és marketing munkája a Covid 19 alatt
: Kapus Emese
: Kapus Emese
Fiatal generációk a szépségtanácsadásban. Új célcsoport az AVON-nál
: Simon Ágnes
: Simon Ágnes
A hivatásturizmus és a rendezvényszervezés átalakult termékkínálata a koronavírus tekintetében, középpontban az IIR Magyarország Kft.
: Kota Bálint
: Kota Bálint
Budapesti Fürdőkultúra imázsa vizsgálata egy adott célcsoport körében
: Márkus Lilla
: Márkus Lilla
Egy hazai piacon tevékenykedő MICE rendezvényszervező iroda versenyképességének vizsgálata az IIR Magyarország Kft. példáján keresztül
: Kádár Kata
: Kádár Kata
A Hays Magyarország Kft. marketingstratégiájának elemzése
: Strba Tamás Dániel
: Strba Tamás Dániel
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Cafe Frei Franchise hálózat vizsgálatával
: Székely Zsuzsa
: Székely Zsuzsa
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
Eco Hostess Kft. üzleti tervének ismertetése a kínálati oldal vizsgálatával
: Hubay Lilla
: Hubay Lilla
A METRO Cash & Carry célcsoport menedzsmentje és az I love Pub program lehetőségei
: Kis Dávid Sándor
: Kis Dávid Sándor
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Published: (2014)
: Balla Dóra
Published: (2014)
A roma lakosság mint speciális célcsoport integrációja a munkaerő-piacra (gyöngyösi kistérségben)
: Jelinek Zsófia Ilona
: Jelinek Zsófia Ilona
Kis-és középvállalkozások bemutatása az LP Kft.mérlegelemzésének és termelési hatékonyságának vizsgálatával
: Fekete Anna
: Fekete Anna
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára
: Micserics Anna Mária
: Micserics Anna Mária
A kállósemjéni Kállay Kúria marketingstratégiájának elemzése
: Tóth György
: Tóth György
Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása
: Horváth Barbara
: Horváth Barbara
A BDO marketingstratégiájának elemzése
: Hosnyánszki Alexandra
: Hosnyánszki Alexandra
A bajai városmarketing fejlesztési lehetőségei a COVID-19 következtében megváltozott utazási szokások vizsgálatával
: Perlaky Ágnes
: Perlaky Ágnes
Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján
: Hartyáni Lilla Anna
: Hartyáni Lilla Anna
Zamárdi Kalandpark marketingstratégiájának elemzése
: Smolár Fanni
: Smolár Fanni
Székesfehérvár település marketingstratégiájának elemzése
: Kromberger Bence
: Kromberger Bence
A fogyasztói kosarak összetételének, szerkezetének időbeli alakulása, különböző változatainak összehasonlítása ahatótényezők részletes vizsgálatával
: Balogh Árpád
: Balogh Árpád
Az éghajlatváltozás és a turizmus összefüggései a turisztikai klímapotenciál és az utazási szokások változásának vizsgálatával
: Ősz Krisztina
: Ősz Krisztina
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer
: Sever Özer
Similar Items
-
Konferenciaturizmus online világa az IIR Magyarország példáján
: Halasi Nikolett -
Az IIR Magyarország konferenciaszervező cég rendezvényhelyszíneinek választási preferenciái
: Bánóczy Liza Anna -
A hazai tréningpiac bemutatása az IIR Magyarország példáján keresztül
: Czifra Petra -
Az IIR Magyarország Kft. portfóliójának újrastrukturálása a pandémia után
: Kovács Réka -
Online tréningek vizsgálata az IIR Magyarország Kft. példája alapján
: Csontos Petra