Fairtrade in Hungary compared to Sweden and its 3 most effective marketing communication tools among Z Generation

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bárány Viktória
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Fairtrade
Marketing
Hungary
Sweden
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/13497

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg13497
005 20180219151655.0
008 171205suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Bárány Viktória 
245 1 0 |a Fairtrade in Hungary compared to Sweden and its 3 most effective marketing communication tools among Z Generation  |c Bárány Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A Fairtrade jelenléte Magyarországon összehasonlítva Svédországgal és a 3 leghatékonyabb marketing kommunikációs eszköze a Z generáció körében 
246 1 1 |a Fairtrade in Hungary compared to Sweden and its 3 most effective marketing communication tools among Z Generation 
695 |a Fairtrade 
695 |a Marketing 
695 |a Hungary 
695 |a Sweden 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13497/1/Dissertation%20v%C3%A9gleg.pdf  |z Dokumentum-elérés