Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
Elmentve itt :
| Szerző: | Repa Orsolya |
|---|---|
| További közreműködők: | Sebestyén László |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Sports marketing Sponsorship Red Bull |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13522 |
Hasonló tételek
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik
: Hegedűs Patrik
Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity
: Széles Ágnes
: Széles Ágnes
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter
: Boros Péter
Analysis of the marketing activities of Agrárgazdaság Ltd. concerning hybrid maize sowing seeds
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Introducing sponsorship as a marketing tool trough research and evaluation based on the example of strategic sponsorship activity of Vodafone Hungary towards the Hungarian Water Polo Federation
: Fehérvári Krisztina
: Fehérvári Krisztina
The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement
: Tribak Imad
Megjelent: (2025)
: Tribak Imad
Megjelent: (2025)
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
Red Bulls's Role in Generational Media Targeting Millenials and Gen Z through Digital Media
: Pomázi Lilla Dalma
: Pomázi Lilla Dalma
The strategy of the marketing activities of Grand Tokaj Ltd.
: Pázmándi Fanni Lilla
: Pázmándi Fanni Lilla
Analysing marketing activity of PersonalPrint Ltd.
: Kassai Noémi
: Kassai Noémi
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
Red Bull Air Race World Series technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete : fordítás
: Hajdu Edit
: Hajdu Edit
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
A Red Bull limitált nyári szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull Hungária Kft. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Barabás Laura
: Barabás Laura
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
Market analysis and customer research on alcoholic drinks for BREBIS Hungary Ltd.
: Sileo Szeréna
: Sileo Szeréna
A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
: Takács Péter
: Takács Péter
An analysis of BPW-Hungária Ltd.'s marketing strategy
: Polgár Bernadett
: Polgár Bernadett
The analysis of the marketing communication of Budport Handling Ltd.'s
: Agárdi Polett
Megjelent: (2014)
: Agárdi Polett
Megjelent: (2014)
Analysis of Harangvölgyi Institute Budapest's Marketing Activity
: Martin Fanny
: Martin Fanny
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
The financial analysis of the consolidated annual report of KPMG Hungary Ltd.
: Nyikos Tímea
: Nyikos Tímea
Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára
: Horogh Zoltán
: Horogh Zoltán
The analysis of the current digital marketing activities of SugarTrends
: Kiss Fanni
: Kiss Fanni
Analysis of Hungarian fine dining restaurants' marketing activities
: Fekecs Máté György
: Fekecs Máté György
Comparative Analysis of Printed and Digital Sports Journalism in Hungary
: Hasúr Anna Brigitta
: Hasúr Anna Brigitta
Unleashing Sponsorship Potential for Martial Arts Athetes
: László Alexa Pálma
: László Alexa Pálma
Analysis of the national wine marketing strategy from the perspective of Nyakas Winery Ltd
: Nyul Bendegúz Márk
: Nyul Bendegúz Márk
A Red Bull Hungária Kereskedelmi Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a vállalkozás éves beszámolói alapján
: Huják Gergő Boáz
: Huják Gergő Boáz
The analysis of the marketing communications activity of the Rókusfalvy Winery and the Etyek-Buda wine region
: Némedi Szilvia
: Némedi Szilvia
Analysis of a Hungarian Agricultural Company; Hetech Trend Ltd.
: Zsámboki Judit Emese
: Zsámboki Judit Emese
The Impact of Income Level and Social Activities on Sports Participation An Empirical Study Based on CGSS 2021 Data
: Zou Seping
: Zou Seping
Comparison the marketing activity of the tertiary education in Germany and in Hungary
: Nyári Tünde
: Nyári Tünde
Hasonló tételek
-
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik -
Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity
: Széles Ágnes -
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella -
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter -
Analysis of the marketing activities of Agrárgazdaság Ltd. concerning hybrid maize sowing seeds
: Horváth Bence