Ugrás a tartalomra
VuFind
  • Bejelentkezés
    • Magyar
    • angol
Összetett keresés
  • A márkakereskedelem és a viszo...
  • Tétel idézése
  • Küldés e-mail-ben
  • Nyomtatás
  • Tétel exportálása
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Hozzáadás a kedvencekhez
  • Permanent link
Borítókép

A márkakereskedelem és a viszonteladói értékesítés elemzése a Helly Hansen Magyarország Kft. példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Luczenbacher Attila
További közreműködők: Fabula László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:márkakereskedelem
nagykereskedelem
viszonteladók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/13529
  • Példányok
  • Leíró adatok
  • Üzenet
  • Hasonló tételek
  • Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Írjon véleményt elsőként!
Először be kell jelentkeznie

Hasonló tételek

  • A Helly Hansen globális marketingstratégiája, felépítése és jelenléte a kiskereskedelemben lokálisan és regionálisan
    ‌: Kusicza Bence
  • A kisebb távközlési szolgáltatók életképességének vizsgálata a viszonteladói piacon a Türk Telekom International példáján keresztül
    ‌: Sáfrány Réka
  • Myeko marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása, fogyasztói kontra viszonteladói piac specifikumainak tükrében
    ‌: Molnár Zita
  • Das Geheimnis der Gästezufriedenheit in einem 5-Sterne-Hotel - Gastronomische Vielfalt im Palais Hansen Kempinski Wien
    ‌: Kiss Jennifer
  • A magyarországi hallókészülék kiskereskedelmi értékesítés versenyhelyzetének vizsgálata az Amplifon Magyarország Kft. bemutatásán keresztül
    ‌: Abelovszky Péter Patrik

Keresési lehetőségek

  • Keresési előzmények
  • Összetett keresés

További keresési lehetőségek

  • Böngészés
  • Betűrend szerinti listázás
  • Legújabb tételek

Segítségre van szüksége?

  • Keresési segédlet
  • GYIK