Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • A márkakereskedelem és a viszo...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

A márkakereskedelem és a viszonteladói értékesítés elemzése a Helly Hansen Magyarország Kft. példáján keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Luczenbacher Attila
Other Authors: Fabula László
Format: Thesis
Kulcsszavak:márkakereskedelem
nagykereskedelem
viszonteladók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/13529
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • A Helly Hansen globális marketingstratégiája, felépítése és jelenléte a kiskereskedelemben lokálisan és regionálisan
    ‌: Kusicza Bence
  • A kisebb távközlési szolgáltatók életképességének vizsgálata a viszonteladói piacon a Türk Telekom International példáján keresztül
    ‌: Sáfrány Réka
  • Myeko marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása, fogyasztói kontra viszonteladói piac specifikumainak tükrében
    ‌: Molnár Zita
  • Das Geheimnis der Gästezufriedenheit in einem 5-Sterne-Hotel - Gastronomische Vielfalt im Palais Hansen Kempinski Wien
    ‌: Kiss Jennifer
  • A magyarországi hallókészülék kiskereskedelmi értékesítés versenyhelyzetének vizsgálata az Amplifon Magyarország Kft. bemutatásán keresztül
    ‌: Abelovszky Péter Patrik

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs