Gerilla- és vírusmarketing a hazai kkvk-körében
Elmentve itt :
Szerző: | Visnyei Timea |
---|---|
További közreműködők: | Hamburger Béla |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Gerillamarketing Vírusmarketing kkv Reklámkerülés Reklámzaj |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13540 |
Hasonló tételek
„Gerilla epidemológia" - vírusmarketing
: Szabó Anita
: Szabó Anita
Gerilla-marketing, Vírusmarketing a 21.században
: Varga Lehel
: Varga Lehel
Vírusmarketing
: Sulcz Júlia Kitti
: Sulcz Júlia Kitti
A vírusmarketing térhódítása
: Fodor Gergely
: Fodor Gergely
Gerilla-marketing az ingatlanpiacon
: Hudák Petra Boróka
: Hudák Petra Boróka
A gerilla marketing a Tisza cipő marketingstratégiájának elemzése
: Knoll Katalin
: Knoll Katalin
Létezik egyáltalán vírusmarketig? Avagy a vírusmarketing újradefiniálása
: Zvara Tímea
: Zvara Tímea
Vírusmarketing a YouTube videómegosztó példáján
: Dúl Boglárka
Megjelent: (2007)
: Dúl Boglárka
Megjelent: (2007)
Befolyásolás a médiában- elektronikus média, reklámok, vírusmarketing, influencerek-
: Grúz Szandra
: Grúz Szandra
Funkcionális kontrolling hazai alkalmazása a vállalkozások körében
: Kulcsár Tímea
: Kulcsár Tímea
Környezettudatosság vizsgálata a hazai kisvállalkozások körében
: Bandur Viktória Éva
: Bandur Viktória Éva
Hollókő turisztikai lehetőségei a hazai lakosság körében
: Barcza Helga
: Barcza Helga
A munkahelyi bántalmazás jelensége hazai munkavállalók körében
: Hollósi Dorottya Zita
: Hollósi Dorottya Zita
A diverzitásmenedzsment jelentése a hazai HR szakemberek körében
: Szivos Márta
: Szivos Márta
A hazai bankszektor marketingtevékenységei a Z generáció körében
: Tamás Máté
: Tamás Máté
A rovar alapú élelmiszerek elfogadottsága hazai fogyasztók körében
: Dobos Boglárka
: Dobos Boglárka
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A CSR és annak alkalmazása a hazai vállalatok körében
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Kenyér és péksütemény fogyasztási szokások a hazai lakosság körében
: Magyaros Evelin
: Magyaros Evelin
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Az önköltségszámítás alkalmazása a hazai kis,- és középvállalatok körében
: Tóth Emese
: Tóth Emese
Egészségtudatosság és bioélelmiszer fogyasztási szokások a hazai lakosság körében
: Csapó Réka
: Csapó Réka
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk
: Paksi Márk
A kulturális intelligencia vizsgálata nemzetköziesedő hazai startupok menedzserei körében
: Szekér Tamás
: Szekér Tamás
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a hazai faipari vállalkozások körében
: Hajdók Erika
: Hajdók Erika
Kenyérfajták választéka és fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai lakosság körében
: Hellenpárt Gergő
: Hellenpárt Gergő
Közösségi finanszírozás lehetőségeinek és ismertségének bemutatása a hazai vállalkozások körében
: Péter Csilla Noémi
: Péter Csilla Noémi
A hazai pályaorientációs eszközök és programok vizsgálata az ifjúság körében
: Kulcsár Kiara Réka
: Kulcsár Kiara Réka
Kenyérfajták és kenyérfogyasztási szokások a hazai lakosság és a vendéglátás körében
: Dedinszky Emese
: Dedinszky Emese
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai kraft sör fogyasztók körében
: Farkas Szilveszter Roland
: Farkas Szilveszter Roland
Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében
: Romhányi Zita
: Romhányi Zita
Hazai és nemzetközi cukrászdák kínálatának elemzése 1. Nemzetközi és hazai csokoládé-trendek, preferenciák a fogyasztók körében
: Élő Adél
: Élő Adél
E-pénz, elektronikus valuta - használatának előnye és jövőbeli funkciói
: Visnyei Zsófia
: Visnyei Zsófia
Tejet a tehéntől avagy A biotej perspektívái a hazai fogyasztók körében
: Burián Dóra
: Burián Dóra
A 2020-as koronavírus járvány hatása az e-kereskedelemre
: Visnyei Eszter
: Visnyei Eszter
Természetjárással kapcsolatos utazási szokások vizsgálata a 18-28 éves korosztályban
: Visnyei Vivien
: Visnyei Vivien
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán
: Csukás Milán
Újszerű marketingkommunikációs lehetőségek a hazai natúrkozmetikai piacon működő KKV-k körében
: Kovács Gábor Dániel
: Kovács Gábor Dániel
Hasonló tételek
-
„Gerilla epidemológia" - vírusmarketing
: Szabó Anita -
Gerilla-marketing, Vírusmarketing a 21.században
: Varga Lehel -
Vírusmarketing
: Sulcz Júlia Kitti -
A vírusmarketing térhódítása
: Fodor Gergely -
Gerilla-marketing az ingatlanpiacon
: Hudák Petra Boróka