A Magyar Turizmus Zrt. Torkos Csütörtök elnevezésű kampányának elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Vajkai Kriszta |
---|---|
További közreműködők: | Szántó dr Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kampány Torkos Csütörtök Turizmus étterem Kínálati oldal |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1357 |
Hasonló tételek
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine
: Feller Madeleine
About you online marketing kommunikációs kampányának elemzése
: Kniess Orsolya
: Kniess Orsolya
A rendezvényszervezés elvei a "Kiskunhalas Város Napja 2019" elnevezésű rendezvény példáján
: Nagy Tímea
: Nagy Tímea
A Coca-Cola kampányának fogyasztói megitélése
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
Egy gyógyszercég edukáló kommunikációs kampányának bemutatása
: Takács Rebeka Kinga
: Takács Rebeka Kinga
Projekttervezés megvalósulása a T-Systems Magyarország Zrt. EAR 4.3-as rendszer fejlesztéséhez szakértői feladatok ellátása elnevezésű projektjében
: Ruzsics Katalin Dalma
: Ruzsics Katalin Dalma
A FürgeAgár elnevezésű fiktív vállalkozás bemutatása és marketingkommunikációs lehetőségei digitális felületeken
: Segunda-Manuel Manuela
: Segunda-Manuel Manuela
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia
: Maarouf Vivien Patrícia
Az IKEA "Fenntarthatóbb Élet Otthon" kampányának vizsgálata
: Szabó Ákos
: Szabó Ákos
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
Rendezvény elégedettségi vizsgálat egy nonprofit szervezet kampányának tükrében
: Vanyolai Réka
Megjelent: (2014)
: Vanyolai Réka
Megjelent: (2014)
Alkalmazott politikai marketing - A 2019. évi önkormányzati választások budapesti kampányának elemzése
: Molnár Máté Zoltán
: Molnár Máté Zoltán
A Mathias Corvinus Collegium 2021-es felvételi kampányának elemzése marketingkommunikációs szempontból
: Velkei Zsuzsanna Dóra
: Velkei Zsuzsanna Dóra
A Belügyminisztérium Kormányzati infokommunikációs szolgáltatások elnevezésű fejezeti kezelésű előirányzata 2018-2019-2020. évi költségvetésének alakulása
: Nun Zsuzsanna Mária
: Nun Zsuzsanna Mária
Magyar Turizmus Zrt. külképviseletének tevékenységének elemzése
: Dózsa Péter
: Dózsa Péter
A Budapest Bank integrált marketing kampányának hatása a Privát Kölcsön értékesítésére
: Lasetzky Katalin
: Lasetzky Katalin
Ausztriába induló magyar turizmus elemzése
: Hussy Bettina Georgina
: Hussy Bettina Georgina
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása és a brand fontossága a felsőoktatásban - A Budapesti Gazdasági Egyetem felvételi kampányának példáján keresztül
: Zeliska Málna Regina
: Zeliska Málna Regina
Hogyan befolyásolja a belföldi turizmus alakulását a Magyar Turizmus Zrt., valamint a TDM Hálózat online marketingrendszere?
: Bakos Dóra
: Bakos Dóra
Teljesítményértékelő rendszer bevezetése a GYSEV Zrt.-nél
: Khaut Kriszta
: Khaut Kriszta
A Magyar Turizmus Zrt. marketingkommunikációja és pr tevékenysége a Balaton régióban
: Nagy Ivett Krisztina
: Nagy Ivett Krisztina
Női szerepvállalás a munkaerőpiacon – A Magyar Turizmus Zrt. példáján keresztül
: Rozmán Julianna
: Rozmán Julianna
Kontrolling rendszerek hatékony működtetése, a Magyar Turizmus Zrt. példáján keresztül bemutatva
: Szin Ágnes
: Szin Ágnes
Magyar motorosok és a turizmus
: Erdős Edina Anett
: Erdős Edina Anett
A Magyar Turizmus Zrt. pénzügyi tervezési rendszerének elemzése a 2012. és a 2013. évi pénzügyi terven keresztül
: Konkoly Anna
: Konkoly Anna
Rendezvényszervezés a Magyar Turizmus Akadémia mindennapjaiban
: Bencze Gréta Alexandra
: Bencze Gréta Alexandra
A magyar turizmus keresleti oldalának vizsgálata
: Agócs Róbert
: Agócs Róbert
Spanyolország, mint a magyar kiutazó turizmus egyik kedvelt úti céljának elemzése
: Kaszás Boglárka
: Kaszás Boglárka
A számviteli törvény és a társasági adó kapcsolatának bemutatása a Magyar Turizmus ZRT tevékenységén keresztül
: Suhajda Viktória
: Suhajda Viktória
A magyar zeneszerzők örökségére építhető turizmus vizsgálata
: Barna Ákos
: Barna Ákos
A magyar fogászati turizmus bemutatása szállodai kitekintéssel.
: Dankó Dóra
: Dankó Dóra
Bécs turizmus marketingstratégiájának hatékonysági elemzése
: Hajdú Anna Hajnalka
: Hajdú Anna Hajnalka
A magyar egészségturizmus helyzete a Magyar Turizmus Rt. szemszögéből vizsgálva
: Gulyás Edina
: Gulyás Edina
Magyarországi konferenciaturizmus a Hungarian Convention Bureau tevékenységének tükrében
: Vajkai Babett Vanda
: Vajkai Babett Vanda
A Magyar Földgáztároló Zrt. tevékenységének ismertetése, elemzése
: Pulai Fruzsina
: Pulai Fruzsina
A sötét turizmus népszerűsége a magyar utazók körében
: Poszlóczky Anna
: Poszlóczky Anna
A magyarországi turizmus alakulásának statisztikai elemzése
: Polányi Ivett
: Polányi Ivett
A HCL Kft. tevékenységének átfogó elemzése és értékelése a 2008-2013. év beszámolói alapján
: Halász Kriszta
: Halász Kriszta
A „TERMELŐ” Kft. tevékenységének átfogó elemzése és értékelése a 2008-2014. év beszámolói alapján
: Halász Kriszta
: Halász Kriszta
A Magyar Suzuki Zrt. készletgazdálkodásának bemutatása és elemzése
: Csordás Tamás
: Csordás Tamás
Hasonló tételek
-
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine -
About you online marketing kommunikációs kampányának elemzése
: Kniess Orsolya -
A rendezvényszervezés elvei a "Kiskunhalas Város Napja 2019" elnevezésű rendezvény példáján
: Nagy Tímea -
A Coca-Cola kampányának fogyasztói megitélése
: Gyügyei Viktória Mária -
Egy gyógyszercég edukáló kommunikációs kampányának bemutatása
: Takács Rebeka Kinga