Márkától a lovebrandig - a MOL Bubi példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Bója Boglárka |
---|---|
További közreműködők: | Kasza Lajos |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikació Szeretetmárka MOL Bubi |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13573 |
Hasonló tételek
Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül
: Makovei Axel
: Makovei Axel
A projektmenedzsment és folyamatai - A MOL Bubi projekt végrehajtásának nehézségei
: Cserhalmi Zsanett Barbara
: Cserhalmi Zsanett Barbara
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
Egy megvalósult beruházás vizsgálata - Budapesti Közlekedési Központ közbringarendszer (BUBI) telepítésének gazdasági hatásai
: Zemkó Gábor
: Zemkó Gábor
A sharing economy helyzetének bemutatása Magyarországon a MOL Limo példáján keresztül
: Kovács Marcell
: Kovács Marcell
A cafetéria rendszer szerepe, sajátosságai és változásai a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Gurúz Annamária
: Gurúz Annamária
A modern ügyfélkapcsolati rendszerek bemutatása és vizsgálata a MOL Limo példáján keresztül.
: Szántai Krisztián
: Szántai Krisztián
Eredmények és problémák az operatív anyagbeszerzés területén a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Bodon Bence
: Bodon Bence
A közösségi média beintegrálása a vállalati marketing stratégiába, a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Fejes Dóra
: Fejes Dóra
A MOL innovációja
: Nagy Andor György
: Nagy Andor György
Digitalizáció és automatizáció a MOL-csoport életében a MOL IT & Digital GBS Kft. munkatársainak szemüvegén keresztül
: Török Bettina Melinda
: Török Bettina Melinda
Az Iramko cégcsoport marketingkommunikációs tevékenysége
: Bója Boglárka
: Bója Boglárka
MOL CSOPORT VÁLLALATÉRTÉKELÉSE
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
MOL Bitumen strategy
: Béres Réka
: Béres Réka
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
A Praktiker mint márka. Mit várnak el ma a fogyasztók egy márkától? Mennyire elkötelezettek ma érzelmileg a Praktiker felé a vevői? Milyen irányban, és hogyan kell a vállalatnak a márkát irányítani?
: Bakó Simon
: Bakó Simon
A MOL tudásmenedzsment programja
: Sárdi Bernadett
: Sárdi Bernadett
Szoftver mint szellemi termék beszerzése egy multinacionális nagyvállalat példáján (MOL)
: Kiséry Balázs
: Kiséry Balázs
MOL Upstream infrastruktúra migráció
: Kovács Máté Bence
: Kovács Máté Bence
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland
: Ecker Roland
Mol Petrolkémia Zrt. társadalmi szerepvállalása
: Bencze Donát
: Bencze Donát
MOL Nyrt. Gumiőrlő projektje ötlettől egészen a költségtervig
: Kiss Zsuzsanna
: Kiss Zsuzsanna
Beszerzés szervezete a MOL-Nyrt-ben
: Sárközi Szilárd
: Sárközi Szilárd
Riportfunkció bevezetése a MOL értékesítési folyamatába
: Pomázi Mátyás
: Pomázi Mátyás
A MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
A MOL Limo marketingmenedzsment tevékenységének bemutatása
: Fehérvári Anna
: Fehérvári Anna
A MOL-csoport üzleti környezetének elemzése
: Domokos Bálint
: Domokos Bálint
A magyarországi carsharing piac bemutatása a MOL Limo használati szokásainak elemzésén keresztül
: Balog Bernadett
: Balog Bernadett
MOL regionális és globális stratégiájának elemzése
: Mester Emőke
: Mester Emőke
The Supply Chains of MOL and PKN Orlen and their Comparison
: Herpay Péter Gábor
: Herpay Péter Gábor
Frissdiplomások képzés-fejlesztésének szerepe és fejlesztése a MOL Nyrt. GROWWW programján keresztül
: Kontra Enikő
: Kontra Enikő
A COVID-19 hatása a MOL-csoportra
: Juhász Dóra
: Juhász Dóra
A MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalása a kismamák foglalkoztatási helyzetének tükrében, a MOL-ban érvényes Esélyegyenlőségi Terv alapján
: Kisvári Henriett
: Kisvári Henriett
A tréning-hatékonyság növelésének lehetőségei, és munkaerő-képzés hatása a vállalati versenyképességre, a MOL Value Chain Academy képzésének példáján keresztül
: Varju Zsófia
: Varju Zsófia
Vállalati tevékenység értéklánc szemléletű vizsgálata A MOL Austria Handels GmbH illeszkedése a MOL-csoport vállalati értékláncába
: Majoros Enikő
: Majoros Enikő
A költség- és teljesítmény kontrolling bemutatása, értékelése és továbbfejlesztési lehetőségei a MOL Nyrt. DS Termelés MOL szervezetnél
: Mészáros-Babos Katalin
: Mészáros-Babos Katalin
Számvitel és adózás kapcsolata a MOL Csoportnál
: Schmid Alexandra
: Schmid Alexandra
Ügyfélpanaszok és kezelési módszereik a MOL Limonál
: Fellner Fanni
: Fellner Fanni
Betekintés a MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe
: Pribék Henriett
: Pribék Henriett
A MOL Nyrt. beszerzési folyamatainak elemző bemutatása
: Tóth Tünde Viktória
: Tóth Tünde Viktória
Hasonló tételek
-
Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül
: Makovei Axel -
A projektmenedzsment és folyamatai - A MOL Bubi projekt végrehajtásának nehézségei
: Cserhalmi Zsanett Barbara -
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik -
Egy megvalósult beruházás vizsgálata - Budapesti Közlekedési Központ közbringarendszer (BUBI) telepítésének gazdasági hatásai
: Zemkó Gábor -
A sharing economy helyzetének bemutatása Magyarországon a MOL Limo példáján keresztül
: Kovács Marcell